Palauteloota
2 posters
Sivu 1 / 1
Palauteloota
Tähän topiciin voi laittaa marmatuksia, ehdotuksia ja muita palautteita, ja ylläpito yrittää hoitaa asioita parhaansa mukaan
Vs: Palauteloota
Dodadoda.
Mun sähköposti alkaa vaarallisesti ja salakavalasti täyttyä ton yhen napin takia. Siis ton 'ilmoita vastauksesta.'
Oisko mahdollista laittaa jostain sieltä niin, ettei sitä ole automaattisesti raksittu vaan että sen voi halutessaan raksia. Vai oliko tollane juttu jo jossain profiilin asetuskohassa ja olen vaan silmätön äijä enkä bongaa sitä sieltä =DD
Mun sähköposti alkaa vaarallisesti ja salakavalasti täyttyä ton yhen napin takia. Siis ton 'ilmoita vastauksesta.'
Oisko mahdollista laittaa jostain sieltä niin, ettei sitä ole automaattisesti raksittu vaan että sen voi halutessaan raksia. Vai oliko tollane juttu jo jossain profiilin asetuskohassa ja olen vaan silmätön äijä enkä bongaa sitä sieltä =DD
ainoboy- Raapustelija
- Viestien lukumäärä : 26
Vs: Palauteloota
^ Voin koettaa katsoa. Ainakin sen vastausilmoitusten lähettelyn voinee klikata ainakin sen sähköpostin tarjoaman linkin kautta pois. Asetuksissakin voi olla nappeja aiheesta.
E: Dämmit, modeasetuksista ei löytynyt sopivaa kohtaa. Mutta omissa asetuksissa on välilehti "seuraamasi aiheet", ja sieltä raksuttelemalla saa noita aiheseurauksia pois.
E: Dämmit, modeasetuksista ei löytynyt sopivaa kohtaa. Mutta omissa asetuksissa on välilehti "seuraamasi aiheet", ja sieltä raksuttelemalla saa noita aiheseurauksia pois.
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa