Fanficcarien luokka
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Unipäiväkirja

+5
Hidefini
BrainDead
No-chan
Jatt-An
Horaaneko
9 posters

Siirry alas

Unipäiväkirja Empty Unipäiväkirja

Viesti  Horaaneko Ma Tammi 10, 2011 10:34 am

Päätin sitten pistää tällaisen topicin pystyyn, sillä itseäni on aina kiinnostanut, miten erilaisia ihmisten pääkopat, ja näin ollen myös unetkin saattavat olla. Yllätyin esimerkiksi suuresti, kun kaveri sanoi näkevänsä unessaan itsensä jonkun ulkopuolisen kehosta, kun itse pysyn ihan omassa ruumiissani. Very Happy
Lisäksi, voihan toisten unista saada inspiraatioita kirjoittamiseen! cat

Nyt on pakko kertoa viimeöinen uneni, joka oli aika ahdistava...

Seison kokovartalopeilini edessä entisessä kodissani, joka on raunioitunut ja palanut suurimmaksi osaksi. Vain oma huoneeni ja hieman hiiltynyt peilini ovat paikallaan. Yritän löytää peilistä peilikuvaani, mutta sitä ei näy. Kosketan peilin pintaa, ja huomaan siitä lähtevän jotain tahmeaa käsiini. Verta. Peräännyn lähteäkseni pakoon, mutta pian huomaan talon kadonneen ympäriltäni. Peiliäkään ei näy.
Tällä kertaa seison omassa kodissani. Huhuilen poikaystävääni ja koiraani, mutta he eivät ole talossa. Sen sijaan kuulen hiljaista kuiskintaa. Ketään ei kuitenkaan näy. Kävelen parvekkeelleni ja avaan sen oven. Kun katson alas maahan, huomaan kaikkialla palavan. Lysähdän vasten parvekkeen seinää.


Se ei ollu kiva uni. No
Tässä muuten (jos jaksaa kirjoittaa unen niinkuin Horaa) harjoittaa myös samalla kirjoittajan taitojaan! Very Happy

Olisi myös hauskaa, jos seuraava koittaisi saada selville edellisen unen merkitystä. Pakko ei ole. What a Face

Ja nyt painun nukkumaan. xD

*tuijottaa kymmenen minuuttia Gaaran kuvaa jotta näkisi hänestä unta*
Horaaneko
Horaaneko
Ficcari

Viestien lukumäärä : 111
Join date : 07.11.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Under the bed

Takaisin alkuun Siirry alas

Unipäiväkirja Empty Vs: Unipäiväkirja

Viesti  Jatt-An La Tammi 15, 2011 8:32 am

Viimeöisessä unessani oli yksi aika jännä juttu, siinä toistui eräs viime keväänä näkemäni unen yksityiskohta. Molemmissa unissa kävin paikassa, jossa en ole aiemmin käynyt ja se paikka näytti molemmissa unissa samanlaiselta. Viime yönä muistan unessa ajatelleenikin kun minua siihen paikkaan johdatettiin, että "hei mä tiedän tän paikan kun tää oli siin yhes unessa!" : D

Vähän samalla tavalla näin viime kesänä/syksynä painajaisen kahteen kertaan ja jälkimmäisellä kerralla pakenin eräästä rakennuksesta muistelemalla, miten olin tehnyt sen kun ensimmäisen kerran näin kyseisen painajaisen.

Jänskää.
Jatt-An
Jatt-An
Kynäniekka

Viestien lukumäärä : 58
Join date : 08.11.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Pori

http://jatt-an.deviantart.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Unipäiväkirja Empty Vs: Unipäiväkirja

Viesti  No-chan La Tammi 15, 2011 10:01 pm

En osaa sanoa, oliko viimeöinen uneni paha uni, muttei se kyllä mikään hyväkään ollu.

Näin siis semmosta unta, että oltiin parhaan kaverin kanssa lintsin vuoristoradalla. Se mun kaveri hyppi siellä raiteilla ja nauro ja se laite oli samaan aikaan käynnissä! Pelkäsin ihan jumalattomasti et se vaunu ajaa kaverini yli tai et hän putoo sieltä. sit ku se hän tuli alas, ni halasin sitä eka, ja sitten löin sitä avokämmenellä poskelle, en kovaa mutta löin kuitenki. Olin jotenki niin vhelpottunu et sille ei käyny mitää ja sit samal tosi vihainen siitä, et se oli tehny jotai niin vaarallista.

Mitähä moinen uni sit tarkottaa? O.O
No-chan
No-chan
Raapustelija

Viestien lukumäärä : 44
Join date : 09.11.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : City in the sky

Takaisin alkuun Siirry alas

Unipäiväkirja Empty Vs: Unipäiväkirja

Viesti  BrainDead Ma Tammi 17, 2011 8:55 am

Pitkästä aikaa muistan jonkun unen!

Eli siinä mä kuolin, mutta jäin kuitenkin henkenä maan päälle. Sitten joku toinen henki tuli mulle tavallaan opettamaan millaista on olla henki, se kertoi et voi kannella kaikkea ja tämmöstä, ihmiset ei pysty näkeään sua jne, mutta jos henget kantelee jotain, niin sen esineen ne pystyvät näkemää. Ensin sit itkin vain sen takia kun olin kuollut ja en voisi enää oikeasti tavata läheisiäni, mutta aloin sitten testailemaan henkenä olemisen hyötyjä.

Me sit päädyttiin sen toisen hengen kanssa johonkin isoon taloon, näin siellä hienon laukun ja päätin kanneskella sitä ympäriinsä. Joku ihminen sitten tietty huomasi sen laukun ja lähti seuraamaan meitä, joten piilouduttiin kaappiin. Se tyyppi oli kuitenkin utelias ja tuli katsomaan sitä kaappia, mutta näki vaan sen laukun lojuvan siellä kaapin pohjalla. Se sitten rupesi kädellä kopeloimaan kaapin 'sisältöä' ja sen käsi osui mun jalkaan. Siinä vaiheessa se toinen henki kiljaisi että "ai niin perhana tuoreita henkiä voi koskettaa!". 8DDD Kaadettiin se tyyppi sit nurin ja lähdettiin karkuun. Se lähti seuraamaan ja siitä alkoi pitkä pakomatka.


Unia en valitettavasti osaa tulkita. Neutral

Horaaneko: tuli tuosta unestasi mieleen tälleen btw, että itsekin olen nähnyt todella ahdistavaa unta, jossa on peili. Näin siis edesmenneen kummitätini sängyn peilistä (oikein vanhanaikainen, semmosista rautatangoista tehty sänky). Menin sitten toiseen huoneeseen, siellä oli peili jossa oli tätini kuva. Vaihdoin äkkiä huonetta, mutta seuraavan huoneen peili oli paljon isompi kuin muut peilit ja siellä näkyi tätini hauta. Ei kuulosta kovin pahalta, mutta minulle se oli äärimmäisen ahdistava uni, tädin kuolema kun oli traumaattinen kokemus.

Jatt-An: minäkin näen tuollaisia unia, että näkee saman unen pari kertaa ja tietää jo ensimmäisestä unesta, mistä kannattaa paeta! 8D Ihan kätevää, jos on oikein hyytävä painajainen meneillään, ja sitten vain tietää että on nähnyt saman unen aiemmin ja muistaa, miten päästä tilanteesta pois. Kykenen myös herättämään itseni, jos uni menee niin kamalaksi ja en keksi mitään ulospääsyä, herään siis vain nipistämällä unessa silmäni kiinni ja hokemalla "herää!".

No-chan: tuo uni voisi tarkoittaa jotain siitä, että välität ystävästäsi ja et halua tämän tekevän mitään hullua, koska hän on sinulle niin tärkeä? En kyllä tiiä, mutta itse tulkitsen näin ^^'
BrainDead
BrainDead
Kynäniekka

Viestien lukumäärä : 60
Join date : 11.11.2010
Ikä : 30

Takaisin alkuun Siirry alas

Unipäiväkirja Empty Vs: Unipäiväkirja

Viesti  Hidefini Ti Tammi 18, 2011 4:24 am

En nyt osaa mitään unia tulkita, mutta tietääkseni unien pitäisi joko ilmaista asioita, joita ihminen pelkää/himoitsee/yms. yms. yli kaiken, ja jostain oon kuullu tai lukenu myös, et unet on jollain tapaa ihmisen keino käsitellä joitain asioita/tapahtumia/traumoja jotenkin, esim. että mitä päivällä on tapahtunut, niin voi tän takia tulla uniin tai jotain. En sitte tiiä tän todenperäisyyttä missää kohta...

Braindead: repesin tossa sun unen lopussa, ku te vaa kaadoitte sen tyypin ja lähitte juoksemaan. Jotenkin se eros kaikesta muusta ja sai omalla tavalla kylmät väreet kulkemaan, kun meillä kotona eräällälailla kummittelee (kuka uskoo ja kuka ei).

Yhden unen muistan erittäin hyvin. En koskaan nää unissa ihmisten naamoja, tiedän, että okei tää on tää tyyppi ja toi on toi, mutten nää naamoja. En ikinä. Mutta kerran näin unen, jossa oltiin josain keikalla ja siihen meiän viereen tuli neljä poikaa. Jokaisella oli jotain haavoja ja verta kasvoissaan, yhdellä oli hiusrajan kohdalla ihan kuin iho olis lähteny ja sitten yhellä oli pieniä haavoja, kuin jostain lasinsiruja lentäny ja niistä tullu. Mutta koko unen ajan halusin saada yhden näistä pojista hymyilemään, nauramaan, niin että se ei olis mitään feikkiä, vaan ihan aitoa. Oudointa oli, että unen lopussa yritin netin välityksellä ottaa yhteyttä näihin, mutta en viitsinyt, koska ei ollut oikea aika. Nyt tekee edelleen mieli ottaa yhteyttä näihin poikii, jos ne vaa olis olemassa. Tai mistäs sitä tietää. Ha : D
Hidefini
Hidefini
Raapustelija

Viestien lukumäärä : 37
Join date : 08.11.2010
Ikä : 31

http://insanityworld.webs.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Unipäiväkirja Empty Vs: Unipäiväkirja

Viesti  Pikkuystävä Pe Helmi 11, 2011 7:44 am

Mulla on pitkä historia unien kanssa, erityisesti painajaisten. Syytän ylivilliä mielikuvitustani ja paria hiukan liian nuorena luettua kauhukirjaa.
Uusin uneni oli sellainen, että oltiin kaverin kanssa kesätyöpaikassa. Se oli pieni maalaistalo, jossa oli josta syystä kylpyhuone. Siinä maalaistalon vieressä oli pieni ruma mökki, jossa asui joku hullu vanha akka. Kesätyöpaikassa oli paljon muitakin nuoria tyttöjä. Se oli tähän asti siis kiva uni, hengailua metsässä ja näin.
Siellä kesätyöpaikassa sitten oli sellainen käytäntö, että yks tyttö käy aina illalla viimeisenä pesemässä sellasen eristyksissä olevan ammeen.
Yhtenä aamuna sitten sen tytön, joka edeltävänä yönä oli pessyt sen ammeen, kämppis niin tuli mun ja kaverini huoneeseen. Se tyttö ei ollut tullu takas pesemästä sitä ammetta. Me mentiin kattomaan.
Se tyttö roikkui kylpyammetta reunustavan suihkuverhon pidikkeestä, hiuksiinsa hirttäytyneenä.
Me tietty kutsuttiin sitten kesätyöpaikan pomo paikalle ja kaikkea.
Sitten ne asiat käänty paljon pahemmeksi. Ketään ei tietenkään enää päästetty pesemään yksin sitä ammetta. Aluks järjestely toimi. Mutta sitten, meni sinne kuinka monta tyttöä tahansa, ne löyty aina aamulla kuolleina.
Loppu-unesta en muista muuta, kuin että ne kaikki kuolleet tytöt oli kerätty sellaiseen koululuokan näköiseen huoneeseen ja ne makasi pulpeteilla. Kaikilla oli valkoiset hameet ja me kierreltiin mun kaverin kanssa katsomassa niitä. Mua pelotti ja mun kaveri otti mua kädestä.
Me päätettiin, ettei me enää jäädä sinne, vaan lähdetään kotiin.
Kun me sitten odotettiin bussia, niin mä kuulin siitä sen hullun akan mökistä naurua...

Pikkuystävä
Raapustelija

Viestien lukumäärä : 37
Join date : 07.11.2010
Ikä : 28

Takaisin alkuun Siirry alas

Unipäiväkirja Empty Vs: Unipäiväkirja

Viesti  BrainDead Pe Helmi 11, 2011 9:32 am

^ Hrr mikä uni! O_O

Mä oon jo pitkään nähnyt aika outoja unia ryhmänohjaajastani... Hän on hauska opettaja, mutta on outoa nähdä opettajasta (miehestä vieläpä) tuollaisia unia, koska en ole koskaan ollut mitenkään ihastunut kehenkään opettajaan, ja yleensä näen unia vain pojista/miehistä, joihin olen pihkassa.

Eka uni oli sellainen, jossa olin kaverini synttäreillä, mutta juhlakalua ei sit ollut missään ja juttelin toisen kaverini kanssa olohuoneessa. Yhtäkkiä ryhmänohjaajani ilmestyi siihen, ja tämä tarjosi meille hammasharjoja! Hihkuin sit innosta piukeena, kun sain pinkin...

Toinen uni oli sit semmonen, että olin vissiin jäänyt tupakan poltosta kiinni ja ro:ni päätti antaa mulle rangaistuksen. Hän takavarikoi sätkätarvikkeeni ja heitti mut jotenkin syliin ja antoi vanhan ajan tapaan selkäsaunan, eli mojovia läimäytyksiä takamukselle.

Seuraava oli sit se, kun olin abiristeilyllä ja jostain kumman syystä heräsin ryhmänohjaajani vierestä...

Ja viimeisin uni oli kyllä ihan outo, datasin läppärillä koulun kahviossa ja ro istui siinä vieressä ja koko ajan kyyläsi. Kysyin sitten, miksi hän kyylää minua koko ajan, ja vastaus kuului: "mä nään, et sä oot kännissä, niin katon ettet tee mitään tyhmää". Alettiin sit inttää siitä, että olinko kännissä vai en, koska en ollut. Ja jossain vaiheessa tämä tyyppi vaihtoi aihetta: "sulla on ihan selvästi nestehukka, sun pitää ottaa toi sun huppari pois tai muuten sulle tulee kuuma ja se nestehukka viel pahenee!". Sit alettiin tappelee siitä otanko mä sen hupparin pois vai en.

Pelottavaa... Ja vielä kyseisen opettajan tunnit alkoivat taas, kauhulla odotan, millainen seuraava uni on. Very Happy
BrainDead
BrainDead
Kynäniekka

Viestien lukumäärä : 60
Join date : 11.11.2010
Ikä : 30

Takaisin alkuun Siirry alas

Unipäiväkirja Empty Vs: Unipäiväkirja

Viesti  Horaaneko La Helmi 12, 2011 8:43 am

Poissaoloni (tältä foorumilta) aikana olen nähnyt mahtavia unia! >8D (ja ei niin mahtavia...)
Brainu, pitää kyllä sanoa, että itseäni olisi tuollainen uni ahdistanut. >8D Varsinkin tuo vika! Todella pelottavaa. Suspect
(oi ihanaa täällä saa käyttä smilejä toisin kuin Kylässä! *onnentanssi*)

Noniin, uniin!

Viime yönä näin unta, että katoin Naruto Shippuudenia ja sitä jaksoa, jossa on Gaaran ja Naruton (ihana) kättelykohtaus. (haha olin just ennen nukkumaanmenoa katellu sitä jakson alkua varmaan 1000. kerran)
Noh, sitten siinä Naruto yhtäkkiä halasi Gaaraa, joka punastui ja sopersi jotain. Muistan olleeni ihan täpinöissäni. "Gaara punastui! Oii!" tyyliin siis. Kun heräsin, ja tajusin, että se oli vaan unta, olin kyllä tosi pettynyt ja huonolla tuulella koko päivän. >8'D

Sitten näin unta, että kaverini Lassin kaa oltiin meillä (mun entisessä kodissa, actually) ja katosta tippu sammakko. Mentiin viemään se järveen, ja kun se pääs veteen, se muuttu nuudeliks jolla oli kalan pää...

Sitten... Olin Hidan, ja me Kakuzun kaa yritettiin räjäyttää mun entinen koti. Rakas perheeni kävi kuitenkin vastaiskuun ja räjäytti jonkun mahtavan pommin, josta tuli hirvee tulipalo. Juostiin sitä sitten Kuzun kaa karkuun, joka nappasi muuten jostain lasten polkupyörän ja lähti sillä karkuun. (se oli hieno näky!) Unen loppua en muista. Paitsi että haukuin äitiäni saatanan kusipääksi. Hehe. >:3
(pitääkin toteuttaa tuo oikeesti~)

Sitten näin unta, että meidän kouluun hyökkäsi jotkut kalliisiin ja hienoihin pukuihin pukeutuneet oliot. Niillä oli tosi pitkä kaula, iho kuin jollain hiirenpoikasella (siis karvaton ja kalvomainen) ja mulkosilmät. Ne alko repiä mun luokkalaisia ja muita palasiks. Itse jäin silvotun poikaystäväni alle, ja pian päälleni lensi myös muita luokkalaisiani, lukuunottaen bestikseni. Kun ne oli saanut kaikki tapettua, ne alko etsiin eloonjääneitä. Ne haisto mut, muttei löytänyt. Sitten ne lähti ulos rakennuksesta tappamaan muita. Muistan unen lopussa, että yritin saada poikaystävääni henkiin siinä onnistumatta.
Aamulla herättyäni oli sit kunnon halihyökkäys eräs ihminen uhrina. ;')

Noh, sitten näin unta, että Kaunan lapset tuli ja tappo mun kaverin repimällä sen...
(hyviä unia...)

Jaaaa sit olin leirinuotiolla muumien kaa, ja muumimamma sano tosi huolestuneena: "Naatti." ja toiset sitten toisti kuorossa samaan äänensävyyn. "Violetti naatti."
Oli hupaisaa. cyclops
Samassa unessa violetti, ja erittäin lihava Asuma ahisteli mua. Ei ollu hupaisaa. -.-"

Hauskaa kyllä lukea teidän unia! Esim se Hidefinin "kasvottomuus" unissa oli aika jännä.
Mä muuten nään aina unet omasta näkökulmastani. Te?
Enkä oo ikinä kuollut unissa! Se on kyllä ikävää, kun sit kaikki muut kuolee...
Ehkä nään vanhana sit viimein unta että kuolen, ja siitä säikähtäen saan sydärin ja kuolen oikeesti.
...
Öh tota joo.
Horaaneko
Horaaneko
Ficcari

Viestien lukumäärä : 111
Join date : 07.11.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Under the bed

Takaisin alkuun Siirry alas

Unipäiväkirja Empty Vs: Unipäiväkirja

Viesti  No-chan Su Helmi 13, 2011 7:44 am

Horaa: Eiii hajosin niin pahasti violetille Asumalle xDD

Muutama yö sitten näin sellaista unta, että mun äikänope meni sanomaan kaverilleni Annalle, että sen pitää tehdä yks vaikea loitsu. Sellainen loitsu, että joku oppilas muuttuisi käärmeeksi, ja se tarvitsi sitä käärmettä johonkin demonirituaaliin. Anna ei ollut ensin ihan varma, mutta suostui tekemään sen kun äikänope vakuutteli sillä olevan enemmän noitavoimia kuin minulla.

Samaan aikaan minä olin ruokakaupassa vakoilemassa yhtä tyyppiä, mutta kuulin keskustelun:
"Miten sä tyhmä ny siihen kivetyit?"
"No en mä voi tietää millon sataa"
"Olet säkin yks idiootti"
"Turpa tukkoon"
Ja silloin mä tajusin, että siel oli kaks sellasta mikälie-demonia, jotka kivettyy jos ne seisoo sateessa. Sitten mä päätin seurata niitä, ja ne meni sellaseen paikkaan joka oli aidattu piikkilangalla, ja siinä maassa oli sähköjohdosta muodostettuja neliöitä. Ne meni keskimmäisen neliön keskelle ja aloitti jonkun oudon rituaalin, jonka seurauksena maasta nous semmonen hirviö, (joka muistutti Mandan ja Oron sekoitusta). Minä urheana noitana hyppäsin ulos piilopaikastani ja aloin taistella sitä hirviötä vastaan, ja pärjäsinkin melko hyvin ennen kuin se murskasi mun vasemman jalkani, jolloin mä kiljuin kovaa ja korkealta. Ja kirkumisestani johtuen se alko kitua, ja sitten paras kaverini Fanni tuli vielä miekallaan viimeistelemään sen häviön. Sen jälkeen Fanni riensi minun luokseni ja käytti taikaa ja paransi mun jalan. Me hoitelimme vielä ne kaksi demoniakin ja lähdettiin takasin ruokakauppaan, sillä kertaa ihan ruokaa ostamaan.

Matkalla sinne Anna tuli kertomaan mitä äikänope oli käskenyt tehdä. Minä ja Fanni oltiin ihan järkyttyneitä ja sanottiin ettei se sais tehä semmosta. Se sano sen jälkeen että se oli jo tehnyt, ja sen kuultuamme minä ja Fanni juostiin äikänopen kotiin ja nähtiin juuri parahiksemme miten kolme semmosta samanlaista käärmeen tapaista hirviötä nousi esiin, ja miten se äikänope nauro hullunlailla, ja se käski niitä tappaa meidät. Sillon meitä pelotti ihan hirveästi, mutta me tiedettiin miten ne voitetaan. Silloin mä aloin kirkua korkeammalta ja kovempaa kuin kirkkokuoro, jolloin ne alkoi vääntelehtiä ja äännellä tuskaisesti. Fanni juoksi niitä päin miekka koholla ja iskiessään sen hirviöihin hän kajautti täyteen ääneen:

"ROBOT UNICORN ATTACK!!!!"

Silloin näkyi pelkkä sateenkaaren värinen välähdys, mutta sen loputtua näkyi vain kolme jättikäärmettä maassa ja paljon verta. Tähyilimme ympärillemme, mutta äikänopea ei näkynyt.

"Se pahus ehti livistää", totesin minä.
"Ehkä me saadaan se vielä kiinni..." sanoi Fanni ja pyyhkäisi verta kasvoiltaan.

-----

Robot Unicorn Attack on muute peli facebookissa What a Face
No-chan
No-chan
Raapustelija

Viestien lukumäärä : 44
Join date : 09.11.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : City in the sky

Takaisin alkuun Siirry alas

Unipäiväkirja Empty Vs: Unipäiväkirja

Viesti  ainoboy Ke Helmi 16, 2011 7:32 am

Näin unta, et sain iskältä uuden puhelimen. Se oli just se uus Nokian se windows puhelin ja se oli vaaleenpunane ja rakastuin siihe ymsyms. Ja sit mä heräsin, ja tajusin et oikeesti mun kännykkä on Nokian E70. Sit olin koko päivä iha ärtyny ku en saanukkaa sitä kännykkää ja porukka nauro mulle koulussa =D
ainoboy
ainoboy
Raapustelija

Viestien lukumäärä : 26
Join date : 08.11.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Unipäiväkirja Empty Vs: Unipäiväkirja

Viesti  Vuuruu Ma Helmi 28, 2011 5:12 am

Meikäläinen näki todella ahdistavan unen parhaasta ystävästään O.o
Kirjotampa tänne, jonkinsortin kirjoitelmamuodossa ^^'

"Näytä mulle ne Shino X Sasuke- kuvat, joista sä kerroit mulle!" eräs koulukaverini mankui minulta. Olimme IT-tunnilla. Tottelevaisesti näppäilin haun, ja painoin enteriä. Haun tulokseksi tuli vain yhtä kuvaa; paras ystäväni, vääntynyt psycohymy kasvoillaan. Koitin toista hakusanaa, samat tulokset. Yritin ties kuinka monta kertaa, koulukaveri valitti, missä hänen tilaamansa fanartit viipyilivät. Ärähdin vastaukseksi jotakin vähemmän järkevää, ja vaihdoin kuvahaun internet-hakuun. Kirjoitin hakukenttään "facebook". Painaessani enteriä, sain osumia vain yhdennimisen otsikon alla: AUTA MINUA, AUTA MINUA, AUTA MINUA... Pelästyneenä juoksin kotiini.
Siellä minua vastassa ei ollut ketään, koko perheeni makasi silvottuna lattialla. Katselin kauhuissani pikkuveljeni kasvoja, jotka oli halkaistu suun kohdalta.
Ryntäsin ulos talosta, juoksin todella kauan, ja huomasin saapuneeni parhaan ystäväni talon ovelle. Koputin oveen varovaisesti. Kesti hetki, ennen kuin hän tuli avaamaan. Hänellä oli päällään musta T-paita ja minihame, sekä vaaleanpunainen vyö. Käsivarren ympäri oli sidottu niin ikään vaaleanpunainen rusetti. Katseeni harhaili hänen käsiinsä, ja tajusin niiden olevan aivan veriset. Ymmärsin, että juuri hän oli tappanut perheeni.
"M-miksi?" sain soperrettua, "Miksi sinä teit niin?"
Aloin itkemään. Ystäväni virnisti psykopaattisesti, ja kysyi kylmällä äänellä: "Kannattiko valehdella?"
En ymmärtänyt, mitä hän tarkoitti valehtelemisella, ja sanoin sen hänelle. Hän naurahti kolkosti, ja kävi hakemassa seinältään pitkän samuraimiekan. Katsoin sitä pelosta väristen. Hän painoi minut itseään vasten, ja laittoi miekan osoittamaan selkääni päin. Kysyin häneltä, aikoiko hän tappaa meidät molemmat.
"Siten säästää verotuksessa", hän totesi, ja iski miekan meidän molempien läpi. Aloin itkemään entistä kovemmin, koska ymmärsin, että en kuolisi tähän, koska ystäväni oli iskenyt liian hiljaa, ja että jäisin nyt kokonaan yksin, kun hän ja kaikki muut olivat kuolleet.


Pelottavaa? Yleensä pystyn tulkitsemaan uneni, mutta tätä tuskin edes voi tulkita, niin kamala uni... Jos se kuului noihin pahimpiin pelkoihin, niin sitten ymmärrän, mutta muuten en..
*värisee vieläkin*
Vuuruu
Vuuruu
Raapustelija

Viestien lukumäärä : 35
Join date : 24.02.2011
Paikkakunta : Kososen vaatekaappi >:3

Takaisin alkuun Siirry alas

Unipäiväkirja Empty Vs: Unipäiväkirja

Viesti  Horaaneko Ti Huhti 12, 2011 1:37 am

Tääl o hiljasta. O.o Ja mää oonkin paras esimerkki aktiivisuudesta. :'D Ehehe, sori! ^^"
Joo mut siis toi sun, Vuuruu-chan, uni oli kauhia. ;____; Ja entistä kauheemmaks sen ois tehny ne Shino x Sasuke -kuvat. xDD
Mää näin unta että mentiin Death Noten L:n kaa kahville, kun siellä kokoontui joku sinkkuseura. Sit L valitti mulle että on hirveetä olla sinkku kun Edillä (FMA) on Winry ja Alilla (FMA) on Mei-chan ja Gaaralla on Naruto niin L on ainut sinkku. xDD Sit mää taputin sitä olkapäälle ja sanoin, ettei se oo ainoo. >8D (ikävä kyllä on koska mää en oo sinkku XD)
Juu-u, mistä näitä ihania unia oikein tulee? Ei Saunalahdelta ainakaan.
Horaaneko
Horaaneko
Ficcari

Viestien lukumäärä : 111
Join date : 07.11.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Under the bed

Takaisin alkuun Siirry alas

Unipäiväkirja Empty Vs: Unipäiväkirja

Viesti  Bai-Ju-Li Ke Elo 31, 2011 5:48 pm


Näinkin tässä juuri taannoin äärimmäisen mielenkiintoista unta....

Siinä minulle tuli uusi ystävä, joka harrastu OC-hahmojen tekoa. Hän esitteli minulle oman hahmonsa, joka oli aikas Mary Sue. Sillä oli kaikki: Supermahtavat voimat, tulee orpokodista, kissankorvat, ja oli tyttö jonkun klaanin viimeinen jäsen....

Olin hetken aikaa silleen, että: "Joo.....Öö....Kiva....Ahaa....Vai niin..... Hmm...."
Sitten mokoma kysyi omasta hahmostani:
"Kuinka monta erikoiskykyä sinun hahmollasi on?"
Mietin hetken.
"Hmm....Katsotaanpas.....Ei yhtään. Tai hetkinen.....Yksi." Vastasin.
"MITÄ?! Vain YKSI??? ET OO TOSSISAS!" Tämä vastasi järkyttyneenä kuultuaan vastaukseni.

Ja sitten unestani tuli surrealistisen sekava, nimittäin se uusi ystäväni muuttui omaksi hahmokseen ja näin sitten tämän mokomia Mary Sue- seikkailuja ihan pääni sisällä..... Esitteli minulle orpokotinsakin, ja supervoimiaan......
Sitten se päihitti kaikkia hirviöitä sen ubervoimillaan......

Eikä se antanu minun enää puhua sille, ja sitten se myös moitti minun OC-hahmoani toivottomaksi tapaukseksi, josta ei voi vääntää yhtään mitään.

Ettäs silleen.

Ootteko muuten kukaan uneksineet yöllä? Minulla on siihen taipumusta ja siskoni kertoi että aina uneksiessani korotan ääntäni vahvasti ja huudan tai jtn.... Mikä on oikeastaan aika pelottavaa.
Bai-Ju-Li
Bai-Ju-Li
Raapustelija

Viestien lukumäärä : 22
Join date : 21.06.2011
Ikä : 27

Takaisin alkuun Siirry alas

Unipäiväkirja Empty Vs: Unipäiväkirja

Viesti  Vuuruu To Syys 29, 2011 4:02 am

Kukkeita unia teillä xD

Meikäläinen onnistui taas kerran ylittämään ittensä, ja nukahtamaan univajeen takia kesken GaiLee-kuvien katselun... Voi varmaan arvata, ettei siitä seurannut mitään kivaa xD

Se oli ihan sekanen uni, ekaksi mä keskustelin mun koulukaverieni kanssa siitä, kuinka seksikäs Mikko Zetterberg on niiden mielestä asteikolla yhestä kymmeneen... kaikki vastasi että kymppi x3
Sitten äkkiä jostain ilmestyi Neji, jolla oli blondit hiukset ja valkoinen frakki. Se alkoi nykimään mua hihasta, ja huusi mun korvaan: "KOHTALO KOHTALO KOHTALO! Kohtalo ei odota!! Sinun on JUOSTAVA! KOHTALO!!"
Mä vaan nyökkäsin, ja juoksin pois samalla, kun yksi kaveri glomppasi Nejin xD
Yhtäkkiä mä tipahdin johonkin ihme reikään, joka ilmestyi keskelle katua, ja putosin vihreeseen riippukeinuun. Siihen mun eteen hyppäsi Gai, joka teki melko shokeeraavan nice-guy-posen, ja tiedotti jotain sellasta, kuin: "Olette saapuneet nuorekkuuden tyyssijaan! Onko teillä viimeisiä sanoja, ha?"
Meikäläinen pudisti päätään, ja vilkuili ympärilleen. Yhtäkkiä jostain Gain takaa ilmestyi Lee, jolla oli tummanvihreät kissankorvat ja musta paita, jonka kaula-aukko paljasti toisen olkapään (mä jostain syystä muistan tyyppien vaatteet aina tosi tarkasti). Se Lee siinä räpytteli ukemaisesti silmäripsiään ja punasteli. Jostain syystä se puhui jotain englantia ranskalaisella korostuksella: "Gai-sensei, is this kitty-costume necessary?"
Gai virnisti oudosti, ja sanoi: "Se on ihan loistavan nuorekas, Lee! No niin, menes siitä juomaan vähän vodkaa, minä tulen kohta perässä!" xD
Lee siinä nyökkäsi: "Ossu, my hot lovely kawaii sexy beloved Gai-sama-sensei!" >'3
Mä siinä katoin Leen perään, ja kysyin Gailta: "...ja mitä tuo oli?"
Gai vaan siinä pudisteli päätään: "Leellä menee huonosti pedin puolella."
"Aha." xD
Sitten sinne hyökkäsi joku Sakura selittämään jotain, että mun pitäisi liittyä johonkin "Sakuran vastarinta"-liikkeeseen, mut perkules, kun sitten mä heräsin x"D
Mua kyllä vähän huolestuttaa, mitä sille Lee raukalle tapahtui mun heräämisen jälkeen...

Oonko mä btw ainoa, joka muistaa yleensä unista "vuorosanat" ihan melkeinpä sanatarkasti? O.o
Kun aina, jos mä selitän jotain, mitä mun unessa joku sanoi, mulle sanotaan, ettei semmosta voi nähdä unessa, että mä keksin sen >"D
Mutta toi uni... Ei itsessään kovin pervo, mutta kun ajattelee pidemmälle...
Ei varmaan symbolisoi mitään muuta, kuin että mun pääni on ihan liian täynnä Leetä, ja että ei olisi kannattanut edes kirjoittaa deviin hakusanaa "GaiLee comic"? x'D
Vuuruu
Vuuruu
Raapustelija

Viestien lukumäärä : 35
Join date : 24.02.2011
Paikkakunta : Kososen vaatekaappi >:3

Takaisin alkuun Siirry alas

Unipäiväkirja Empty Vs: Unipäiväkirja

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa