Jäikö kysyttävää? Kysy toki!
4 posters
Sivu 1 / 1
Vs: Jäikö kysyttävää? Kysy toki!
Kymysystys, täällä! *huitoo*
Säännöissähän sanotaan, että keskitytään lähinnä fanfictioon. Mutta luokitellaanko esimerkiksi eri sivustoficit/tarinat tähän? (esim. irc-galleria x facebook) Kun se kai luokitellaan vähän eri tavoin joka paikassa, joidenkin mielestä se on originaalia ja joidenkin mielestä eräänlaista RPF:ää. Mitenkä täällä? (:
Ja sitten tähän loppuun vielä pieni kitinä, kun omaa kitinä/valituspalstaa ei ole, siitä että nuo aihepiiriotsikoiden vieressä pomppivat oliot hidastuttavat hidastuttavat sivuston toimintaa melkosesti, näin mokkulanettinen kun olen.
Säännöissähän sanotaan, että keskitytään lähinnä fanfictioon. Mutta luokitellaanko esimerkiksi eri sivustoficit/tarinat tähän? (esim. irc-galleria x facebook) Kun se kai luokitellaan vähän eri tavoin joka paikassa, joidenkin mielestä se on originaalia ja joidenkin mielestä eräänlaista RPF:ää. Mitenkä täällä? (:
Ja sitten tähän loppuun vielä pieni kitinä, kun omaa kitinä/valituspalstaa ei ole, siitä että nuo aihepiiriotsikoiden vieressä pomppivat oliot hidastuttavat hidastuttavat sivuston toimintaa melkosesti, näin mokkulanettinen kun olen.
Ririe- Amatööritonttu
- Viestien lukumäärä : 5
Ikä : 29
Sivustotarinat? En oikein tunne sellaisia, mutta tarkoitatko siis tarinoita, joissa sivustoista tehdään hahmoja ja ne seikkailevat keskenään? Siinä tapauksessa voisin rinnastaa ne real-person-ficceihin (=ficit jotka kertovat oikeista ihmisistä)... hmmm, hankala miettiä. Kai ne tavallaan ovat fanficcejä, kun ne kerran ovat fanikäsityksiä jostain suositusta asiasta. 'lright, voit tunkea asiasta tänne vain.
Kitinäpalsta lisätään hetken kuluttua, ja vaihdoin tässä hetki sitten teemaa.
Kitinäpalsta lisätään hetken kuluttua, ja vaihdoin tässä hetki sitten teemaa.
Selvä, juurikin sellaisista puhuin.
Ja kiitosta! Nyt toimii paljon paljon paremmin! ^^
Ja kiitosta! Nyt toimii paljon paljon paremmin! ^^
Ririe- Amatööritonttu
- Viestien lukumäärä : 5
Ikä : 29
Pakko kysyä ennen kuin teen tyhmyyden. Olen suunnitellut tässä omaa manga-tyylin sarjakuvaa ja aloin tänään miettimään voisinko mahdollisesti esitellä kyseisen sarjan hahmot. Jos voin niin Jesh. Jos en voi, niin no sitten ei voi mitään. Kiitollisena jään odottelemaan vastausta.
Genma- Kynäniekka
- Viestien lukumäärä : 61
Ikä : 48
Koska hahmoja voisi periaatteessa käyttää ficissäkin, suapi esitellä Liittyyhän sarjakuvahahmon luontiin täsmälleen samat vaiheet kuin ficcihahmon luontiin (tai no, ulkomuotoa ajatellaan hieman eri motiivein).
Kysymyksiä..
Moikka!
Sellanen kysymys askarruttaa, että voinko kirjotella tänne vaikka mulla on lukivaikeus?
Meinaan et kirjoitusvirheitä on aika paljon ja en tiedä miten lauseet loppuu, pilkkujen paikoista ei hajuakaan jne jne . Mutta rakastan kirjoittamista ja oon saanut pelkkää positiivista palautetta, noita kirjoitusvirheitä lukuunottamatta. Mun tekstin kyllä ymmärtää. Ei se sellasta sotkua ole, vaan ihan normi kirjoitusta virheineen. Mun lukivaikeus huomattiin vasta muutama vuosi sitten, joten en kauheasti oo vielä onnistunu kehittään uusia ja oikeita tapoja:).
Mutta tää paikka olis sellanen mitä kaipaan itse. Kirjoittamista:).
Voiko tänne kirjoittaa slashejä?
Sellanen kysymys askarruttaa, että voinko kirjotella tänne vaikka mulla on lukivaikeus?
Meinaan et kirjoitusvirheitä on aika paljon ja en tiedä miten lauseet loppuu, pilkkujen paikoista ei hajuakaan jne jne . Mutta rakastan kirjoittamista ja oon saanut pelkkää positiivista palautetta, noita kirjoitusvirheitä lukuunottamatta. Mun tekstin kyllä ymmärtää. Ei se sellasta sotkua ole, vaan ihan normi kirjoitusta virheineen. Mun lukivaikeus huomattiin vasta muutama vuosi sitten, joten en kauheasti oo vielä onnistunu kehittään uusia ja oikeita tapoja:).
Mutta tää paikka olis sellanen mitä kaipaan itse. Kirjoittamista:).
Voiko tänne kirjoittaa slashejä?
vanhelsing83- Amatööritonttu
- Viestien lukumäärä : 2
Saa toki! Tuossa säännöissä mainitulla oikeinkirjoituksellisuudella tarkoitetaan lähinnä sitä, että porukka katsoisi vähän mitä kirjoittaa viesteissään, eikä tunkisi joka lauseeseensa puoli tusinaa hymiötä jA kIrJoItTaIsI mAhDoLlIsImMaN hAnKaLaN nÄkÖiStÄ kIeLtÄ. Sinun kirjoitusasusi on oikein riittävä tänne Ja kuten sanottu: täällä OPITAAN ja opetetaan kirjoittamista, ts. ei tarvitse olla täydellinen tullessaan tänne! (Ei kukaan ole täydellinen.)
Slashien kirjoittaminen riippuu siitä, mitä ne ovat. Allekirjoittanut ei tiedä, mitä splashit ovat, joten selitystä toivoisin :'D
Slashien kirjoittaminen riippuu siitä, mitä ne ovat. Allekirjoittanut ei tiedä, mitä splashit ovat, joten selitystä toivoisin :'D
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa