Fanficcarien luokka
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Jäikö kysyttävää? Kysy toki!

4 posters

Siirry alas

Jäikö kysyttävää? Kysy toki! Empty Jäikö kysyttävää? Kysy toki!

Viesti  Nuti La Marras 06, 2010 5:19 am

Jäikö jotain kysyttävää tästä sivustosta? Kysy toki, ylläpito vastaa!
Nuti
Nuti
Admin

Viestien lukumäärä : 187
Join date : 06.11.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

http://fanficluokka.omapalsta.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Jäikö kysyttävää? Kysy toki! Empty Vs: Jäikö kysyttävää? Kysy toki!

Viesti  Ririe Ke Marras 10, 2010 12:05 pm

Kymysystys, täällä! *huitoo*

Säännöissähän sanotaan, että keskitytään lähinnä fanfictioon. Mutta luokitellaanko esimerkiksi eri sivustoficit/tarinat tähän? (esim. irc-galleria x facebook) Kun se kai luokitellaan vähän eri tavoin joka paikassa, joidenkin mielestä se on originaalia ja joidenkin mielestä eräänlaista RPF:ää. Mitenkä täällä? (:

Ja sitten tähän loppuun vielä pieni kitinä, kun omaa kitinä/valituspalstaa ei ole, siitä että nuo aihepiiriotsikoiden vieressä pomppivat oliot hidastuttavat hidastuttavat sivuston toimintaa melkosesti, näin mokkulanettinen kun olen.
Ririe
Ririe
Amatööritonttu

Viestien lukumäärä : 5
Join date : 10.11.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Sln

Takaisin alkuun Siirry alas

Jäikö kysyttävää? Kysy toki! Empty Vs: Jäikö kysyttävää? Kysy toki!

Viesti  Nuti To Marras 11, 2010 12:27 am

Sivustotarinat? En oikein tunne sellaisia, mutta tarkoitatko siis tarinoita, joissa sivustoista tehdään hahmoja ja ne seikkailevat keskenään? Siinä tapauksessa voisin rinnastaa ne real-person-ficceihin (=ficit jotka kertovat oikeista ihmisistä)... hmmm, hankala miettiä. Kai ne tavallaan ovat fanficcejä, kun ne kerran ovat fanikäsityksiä jostain suositusta asiasta. 'lright, voit tunkea asiasta tänne vain.

Kitinäpalsta lisätään hetken kuluttua, ja vaihdoin tässä hetki sitten teemaa. Smile
Nuti
Nuti
Admin

Viestien lukumäärä : 187
Join date : 06.11.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

http://fanficluokka.omapalsta.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Jäikö kysyttävää? Kysy toki! Empty Vs: Jäikö kysyttävää? Kysy toki!

Viesti  Ririe To Marras 11, 2010 1:16 am

Selvä, juurikin sellaisista puhuin. Smile

Ja kiitosta! Nyt toimii paljon paljon paremmin! ^^
Ririe
Ririe
Amatööritonttu

Viestien lukumäärä : 5
Join date : 10.11.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Sln

Takaisin alkuun Siirry alas

Jäikö kysyttävää? Kysy toki! Empty Vs: Jäikö kysyttävää? Kysy toki!

Viesti  Genma Pe Marras 12, 2010 11:21 am

Pakko kysyä ennen kuin teen tyhmyyden. Olen suunnitellut tässä omaa manga-tyylin sarjakuvaa ja aloin tänään miettimään voisinko mahdollisesti esitellä kyseisen sarjan hahmot. Jos voin niin Jesh. Jos en voi, niin no sitten ei voi mitään. Kiitollisena jään odottelemaan vastausta.
Genma
Genma
Kynäniekka

Viestien lukumäärä : 61
Join date : 07.11.2010
Ikä : 48
Paikkakunta : Helsinki

Takaisin alkuun Siirry alas

Jäikö kysyttävää? Kysy toki! Empty Vs: Jäikö kysyttävää? Kysy toki!

Viesti  Nuti Pe Marras 12, 2010 8:15 pm

Koska hahmoja voisi periaatteessa käyttää ficissäkin, suapi esitellä Smile Liittyyhän sarjakuvahahmon luontiin täsmälleen samat vaiheet kuin ficcihahmon luontiin (tai no, ulkomuotoa ajatellaan hieman eri motiivein).
Nuti
Nuti
Admin

Viestien lukumäärä : 187
Join date : 06.11.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

http://fanficluokka.omapalsta.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Jäikö kysyttävää? Kysy toki! Empty Kysymyksiä..

Viesti  vanhelsing83 Ma Huhti 25, 2011 8:48 am

Moikka!

Sellanen kysymys askarruttaa, että voinko kirjotella tänne vaikka mulla on lukivaikeus?
Meinaan et kirjoitusvirheitä on aika paljon ja en tiedä miten lauseet loppuu, pilkkujen paikoista ei hajuakaan jne jne Embarassed . Mutta rakastan kirjoittamista ja oon saanut pelkkää positiivista palautetta, noita kirjoitusvirheitä lukuunottamatta. Mun tekstin kyllä ymmärtää. Ei se sellasta sotkua ole, vaan ihan normi kirjoitusta virheineen. Mun lukivaikeus huomattiin vasta muutama vuosi sitten, joten en kauheasti oo vielä onnistunu kehittään uusia ja oikeita tapoja:).

Mutta tää paikka olis sellanen mitä kaipaan itse. Kirjoittamista:).

Voiko tänne kirjoittaa slashejä?

vanhelsing83
Amatööritonttu

Viestien lukumäärä : 2
Join date : 25.04.2011
Paikkakunta : Turku

Takaisin alkuun Siirry alas

Jäikö kysyttävää? Kysy toki! Empty Vs: Jäikö kysyttävää? Kysy toki!

Viesti  Nuti Ma Huhti 25, 2011 7:14 pm

Saa toki! Tuossa säännöissä mainitulla oikeinkirjoituksellisuudella tarkoitetaan lähinnä sitä, että porukka katsoisi vähän mitä kirjoittaa viesteissään, eikä tunkisi joka lauseeseensa puoli tusinaa hymiötä jA kIrJoItTaIsI mAhDoLlIsImMaN hAnKaLaN nÄkÖiStÄ kIeLtÄ. Sinun kirjoitusasusi on oikein riittävä tänne Smile Ja kuten sanottu: täällä OPITAAN ja opetetaan kirjoittamista, ts. ei tarvitse olla täydellinen tullessaan tänne! (Ei kukaan ole täydellinen.)

Slashien kirjoittaminen riippuu siitä, mitä ne ovat. Allekirjoittanut ei tiedä, mitä splashit ovat, joten selitystä toivoisin :'D
Nuti
Nuti
Admin

Viestien lukumäärä : 187
Join date : 06.11.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

http://fanficluokka.omapalsta.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Jäikö kysyttävää? Kysy toki! Empty Vs: Jäikö kysyttävää? Kysy toki!

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa