Fanficcarien luokka
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kirjoita mahdollisimman huono tekstinpätkä

5 posters

Siirry alas

Kirjoita mahdollisimman huono tekstinpätkä Empty Kirjoita mahdollisimman huono tekstinpätkä

Viesti  No-chan Ke Joulu 22, 2010 12:34 am

Tarkoituksena on siis kirjoittaa mahdollisimman huono tekstinpätkä. Toisin sanoen pitää siis kirjoittaa sellainen pätkä, mitä ei itse missään nimessä lukisi. Esmes. ei tuplaenteriä, ei isoja ja pieniä kirjaimia, ei pisteitä ja pilkkuja, ei kunnon kuvailua, ei oikein meneviä vuorosanamerkintöjä, ja tottakai kirjoitusvirheitä, kuten 'kaupa' eli 'kauppa'
Teksti voi ihan yhtä hyvin vaikka aivan liioiteltu, esmes kuvailua on liiaksikin.

Esimerkki: lähdin kotoa kaupaan ja juoksin sine kaupaan minun piti ostaa maitoa ja pulaa ulkona oli kylma auts huusin kun löin varpaani kiveen siten huomasin että rahat olikin jäänet kotiin ja olin jo kaupan luona muta en jaksanut lähteä takaisin kotiin joten menin kaupaan sisälle päätin varastaa maiton ja pullaa hähää huusin kun juoksin karkuun

Hmm.. otettaisiinko vaikka tähän ensimmäiseksi aiheeksi sama, mikä tuossa Nutin kuvailuharjoituksessa, jotta voitaisiin verrata miten erilaisen pätkän samasta aiheesta saa.
Eli siis: Kirjoita tilanteesta, jossa hahmo A lyö hahmoa B niin lujaa että hahmo B rojahtaa maahan tähdet silmissä sinkoillen.
No-chan
No-chan
Raapustelija

Viestien lukumäärä : 44
Join date : 09.11.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : City in the sky

Takaisin alkuun Siirry alas

Kirjoita mahdollisimman huono tekstinpätkä Empty Vs: Kirjoita mahdollisimman huono tekstinpätkä

Viesti  Horaaneko Pe Joulu 31, 2010 3:28 pm

Jeii, ihana topic! >8D Noniin, aloitetaan...

--

Juokksin pikin katua ja katselin ymppärilleni juotsessani. Minua pelotta ihan hirvesti ajattelin ku iso gagnsteri tuli ja löi minua suoraan nenän. Kaaduon maahan ja itkkin kun se hulu mies viellä potki mua. :'(

--

Mahtavaa? Laughing

Seuraava aihe:

Henkilö A tekee itsemurhan tiputtautuen kalliolta alas.
Horaaneko
Horaaneko
Ficcari

Viestien lukumäärä : 111
Join date : 07.11.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Under the bed

Takaisin alkuun Siirry alas

Kirjoita mahdollisimman huono tekstinpätkä Empty Vs: Kirjoita mahdollisimman huono tekstinpätkä

Viesti  No-chan Ti Tammi 04, 2011 12:03 am

Hohoo, täältä tulee! >Very Happy

- - -

ittkin kun käveli sinä synkäsä metsässä minun oli paha ola äiti oli suutunut minule nin pahasti ja minau kiutsatiin koullusa halusin tehdä sitä lopun mutei opettajja autanut minua olin sapunut kalion kiellekkkeeele ny minä teen tästä tukasta lopun husin kun hyppäsin kuilun alhaalle oli pitkä matka sielä oli myös pimeää mäts kuului kun mätsähin maahan ja kualin

- - -

Seuraava aihe: Hahmo A saa miehensä/vaimonsa kiinni pettämisestä hahmo B:n kanssa
No-chan
No-chan
Raapustelija

Viestien lukumäärä : 44
Join date : 09.11.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : City in the sky

Takaisin alkuun Siirry alas

Kirjoita mahdollisimman huono tekstinpätkä Empty Vs: Kirjoita mahdollisimman huono tekstinpätkä

Viesti  Nuti Ti Tammi 04, 2011 7:25 am

Täältä pesee ja linkoaa!

***

sä siis niinq seukkasit sen katrin kanssa>>>:C!sano riitta.Novarman sun kans ei seukkais kurpahtanut mursukaa -.-' sano veikko.hyvä niin mä eroon >:'(!riitta kilju.mä muutan pois!terevemenoo-.- sano veikko.riitta löy hätä viel nenuu ja paiskas ove kii.

***

...oli muuten oikeasti vaikeuksia olla laittamatta välilyöntiä ennen pilkkuja, pisteitä, huutomerkkejä ja tollaisia :'D

Seuraava: Henkilö A tunnustaa rakkautensa Henkilölle B. Sisällytä myös Henkilön B reaktio tähän.
Nuti
Nuti
Admin

Viestien lukumäärä : 187
Join date : 06.11.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

http://fanficluokka.omapalsta.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Kirjoita mahdollisimman huono tekstinpätkä Empty Vs: Kirjoita mahdollisimman huono tekstinpätkä

Viesti  munchlax Pe Tammi 07, 2011 6:09 am

Lievää turhautumista tiedätte-kyllä-millaisiin ficceihin havaittavissa, ha.

mä makoili sänkyn pääl ja iktin ihan hirveesti ku mun SYÄDN OLI RIKKI se johtu siit et mun ihastus joka oli kaupugnin söpöin poika ei puhunut mulle tänää!!!olin tosi varma et soli siks ku mä oon HOMO joo kaiki kiusaa mua siit oon yritäny tehdä ITSE MURHAN lääkkeil ja viinal viis kerta!! ja joutunu sairaalaan.sit ovi kello soi ja mä huusin MEE POIS sit ovi aukes ja se söpö oli siin mun huonees ja katso mua sit se sano moi eno koskaan puhunu sule tai kysyn mis asut mut tuli nyt käymää ja arva mitä oon homo se sano ja mä olin ihan <33333 jo mäki on mä vastasi ja tuintui siltäku mun hegnitys ois pysähtyny sit tää söpö jätkä suuteli mua ja kuiska hijlaa mun korvan MÄ RAKASTA NSUA mua ei enä ätiketäny mä hymyilin ja sanoi mäki sua.
no sit me mentiin ulos käsikädes ja huomatiin et kaiki meidän koulu kaverit oli kans homoi ja yhes se oli tosi HIENOO ja mula oli hyvä olo

---

8-------------------------------------D

ette uskokaan kuinka hauskaa tuollaisen kirjoittaminen on, käy terapiasta!

---

Seuraavalle:

Henkilö A on rocktähti ja keskustelee fanin ( B ) kanssa. Kuvaus A:n näkökulmasta.
munchlax
munchlax
Amatööritonttu

Viestien lukumäärä : 15
Join date : 13.11.2010
Ikä : 28

Takaisin alkuun Siirry alas

Kirjoita mahdollisimman huono tekstinpätkä Empty Vs: Kirjoita mahdollisimman huono tekstinpätkä

Viesti  Horaaneko La Tammi 15, 2011 5:38 am

Anteeks kun tuppaan jo tähän väliin, mutten voinut vastustaa kiusausta! Very Happy

--
-joku tytsy tahtoo jutella sun kaa huusi meidä bändin basisti jostain ja mä menin lavan taakse tsiigaa et kuka siel oli.
-moi mä oon jenna ja så oot mun lempi laulaja! pimu huusi hyppien innoissaan
mä katoin sitä sillai niinku et okei ja sanoin si.le:
-haluuksä nimmarin tai jotn?
sit se tytsy nyökytti päätää ja mä annoin sille mun nimmarin
se lähti ja mä menin takas jonnekki

--

Se oli vaikeaa. xD

Seuraava aihe:

Varas yrittää varastaa jotain liikkeestä, mutta ohikulkija pysäyttää tämän.

Horaaneko
Horaaneko
Ficcari

Viestien lukumäärä : 111
Join date : 07.11.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Under the bed

Takaisin alkuun Siirry alas

Kirjoita mahdollisimman huono tekstinpätkä Empty Vs: Kirjoita mahdollisimman huono tekstinpätkä

Viesti  No-chan La Tammi 15, 2011 9:41 pm

Täältä tulloo! >8D

Ps. hyviä nauruja on muuten saanut tästä topicista ='DD

- - -

mustapukune miäs hiippail.i pitki katuu yölä ja sit se aatteli yhen kaupan kohal et hähää menenpä pölimää kisan ruokkaaaa >8DDDD ja sit se nauro hahaha >==DD se mies valitsi sen yhe tietyn kisssan ruokka kaupan just yhen tietyn syyn taki ja se sy oli et se kauppan pitjä oli joskuss pöliny silt miehelt 5 euro -tämä o mjun kotso HAHAHA~~~~~~~!!!!!!1!111!!!!!!!!1111!! >>>>>>>:DDDDDDDDDDDDDDD nauro se miäs mut just ku se meinas murtautuu sinne sisää sinne kaupaan se kuuli huuton - Mene pois siältä!! >>:OOOOO !!!! se joka sen huus oli joku iha random murmeli -- ENKÄ MEEEEEEEEEEEE~~~~~~~~~~~!!!!!!!!! >>>>:DDDDDDDD MÄ AION VARATAA KISAN RUOOOKAAA ~~~~~~~!!11!!11111!!!!!!!1!!! huusi miäs sit se mummeli kaivo paistinpannun laukustaa ja sit se löi silä miestä nenuu - AIIIIIIIII~~~!!11!!! >>>:OOOOOOO !!!! huus miäs ja sit se kaatu tajutomana maaha mummeli soiti poliiiiiisile ja sit se sai palkion ja kunia merkin tai jonku semmmosen. Sit se Murmeli meni kotiin ja laito sen tekohampaat vesi kuppiiin yöks ja meni nukumaan ='DDDDDDD

- - -

Aihe seuraavalle: Henkilä A ja henkilö B ovat olleet tappelussa, ja he ovat joutuneet sovitteluun. Kuvaus opettajan (C) näkökulmasta
No-chan
No-chan
Raapustelija

Viestien lukumäärä : 44
Join date : 09.11.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : City in the sky

Takaisin alkuun Siirry alas

Kirjoita mahdollisimman huono tekstinpätkä Empty Vs: Kirjoita mahdollisimman huono tekstinpätkä

Viesti  Vuuruu To Kesä 23, 2011 10:29 pm

//Hoo, koitan herätellä tätä töpöä//

Matttttiiiii et kai sinätaas vetanyt teppoa turpiin?????>:CCC Mur!!!hhsk!, minä shuusin matil, ku seoli munannu taas keran sinunpitäs otta vastuuta!!! D<
"Mutopekun mä en tehnyt mitään, ku se oli tepo! Mattii huus, ja mimä sanoi et pyytää rori, ja sen pyyas, ja kaikki oli OK!!! <3 <3 <33<3<33<3 <33 <3<3 <33<3

//mielenkiintoista..?//

Henkilö A ihkuttaa yaoita jossain fanitapahtumassa, kun paikalle saapuu henkilö B, joka vihaa yaoita. Mitä käykään, juttu B:n näkökulmasta.

Huono oli sitten esimerkkikin -.-
Vuuruu
Vuuruu
Raapustelija

Viestien lukumäärä : 35
Join date : 24.02.2011
Paikkakunta : Kososen vaatekaappi >:3

Takaisin alkuun Siirry alas

Kirjoita mahdollisimman huono tekstinpätkä Empty Vs: Kirjoita mahdollisimman huono tekstinpätkä

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa