Fanficcarien luokka
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Riyun (Naruto OC)

3 posters

Siirry alas

Riyun (Naruto OC) Empty Riyun (Naruto OC)

Viesti  Bai-Ju-Li Ke Kesä 29, 2011 10:25 pm

Eli nyt esittelen oman Narutoon sijoittuvan ficcihahmoni Riyunin, ficcini päähenkilön.

Ulkonäkö: Riyun lyhyt kuusitoista vuotias tyttö jolla on soratienvärinen polkkatukka ja sinisenharmaat silmät.

Hänellä on yleensä tummansininen takki, mustat shortsit sekä hänen isänsä vanhat getat. Kätensä hän on peittänyt kokonaan sideharsolla, sillä niissä on paljon työstä koituvia palovammoja ja haavoja.

Hän ei ole kaunis eikä ruma, vaan keskiverto tyttö, jota näkee kaduilla. Tosin aina silloin kun hän on töissä hän menee sen ruman puolelle, sillä silloin hän on kokonaan lian, tuhkan ja muiden epäpuhtauksien peitossa. Häntä onkin kutsuttu sen takia "nokipalleroksi". Hän ei ole työnsä takia ikinä välittänyt ulkonäöstään, ja hän onkin usein likainen.

Luonne: Vaikka hän ei myönnä sitä itselleen suoraan, hän tarvitsee aina silloin tällöin ihmisiä ympärilleen. Hän on aina luullut pärjäävänsä yksin, mutta on kuitenkin lopulta mennyt tukeutumaan toisiin, tilanteessa kuin tilanteessa.
Siksi tarinan aikana hän joutuu koville, koska ei voi pyytää muita auttamaan itseään. Muutoin hän asettaisi muut vaaraan, eikä ole ikinä sietänyt ajatusta että muut kärsisivät hänen ongelmistaan.
Hän pyrkiikin olemaan reilu ja maksamaan takaisin niille, jotka ovat hänen takiaan joutuneet kärsimään...Keinolla millä hyvänsä.

Hän on aina ollut taikauskoinen. Hänen perheensä on kertonutkin hänelle kaikenlaisia uskomuksia ja taruja hengistä ja jumalista. Sen takia hän ollessaan pieni meni kylänsä lähellä olevalle joelle ja jutteli siellä asustavalle Joenjumalalle. Hän alkoi käydä siellä joka päivä, ja kertoi kaikki päivän aikana tapahtuneet asiat tälle, odottaen samalla tämän näyttäytymistä. Hän kuitenkin luovutti jossain vaiheessa, kun huomasi ettei siitä ole hyötyä. Se oli melkoinen pettymys hänelle, sillä hän oli aina halunnut nähdä tämän.

Perhe: Hänellä on isosisko Rikato, äiti ja isä. Hän aina tukeutui isosikoonsa ja vietti aikaa tämän kanssa, tehden töitä ja laiskotellen aina välillä. Heidän perheensä asuu Joen maassa käsityöläisten kylän vieressä sijaitsevassa metsässä, ja isä, sekä Riyun ja Rikato ovat ammatiltaan seppiä. Äiti on kotiäiti. Kun huomattiin, ettei perheeseen syntynyt poikia, niin isä opetti molemmille tytöilleen takomista ja aseiden valmistamista. Riyun jäi sepäksi, mutta Rikato ryhtyi ninjaksi kylään kohdistuneen hyökkäyksen seurauksena. Syyt miksi hän jäi sepäksi on se, että hänellä on äärimmäisen huono chakran kierto, ja kuoleman pelko.

Mieltymykset: Riyun on aina rakastanut japanilaisia perinteitä. Hän rakastaa Kimonoja, ja on aina haaveillut sellaisesta. Heidän perheellään ei kuitenkaan ole varaa moiseen, joten se jäi hänelle vain kaukaiseksi haaveeksi.
Hän ei oikein inhoa mitään, eikä tarkoituksellisesti etsi mitään inhottavaa. Mutta ainoa asia mitä hän inhoaa elämässä on kuolema. Hänen pahin pelkonsa onkin kuolla, sillä kuolema on tuntematon.

Erikoisuus: Hänellä on erikoinen kyky. Kun vihollinen löysi hänen kykynsä, hän joutui pakenemaan kylästä, jättäen Rikaton suojelemaan kylää. Siitä alkoikin tie itsenäistymiseen.

Tässä olikin kaikki mitä tuli mieleen. Kertokaa toki mielipiteenne.
Bai-Ju-Li
Bai-Ju-Li
Raapustelija

Viestien lukumäärä : 22
Join date : 21.06.2011
Ikä : 27

Takaisin alkuun Siirry alas

Riyun (Naruto OC) Empty Vs: Riyun (Naruto OC)

Viesti  No-chan To Kesä 30, 2011 11:21 pm

Dondon Yarr täältä pesee!

Riyunistahan tiesinkin jo pääpiirteittäin jotain, mutta nyt kun sai yksityiskohtaisesti tietää niin alkoi innostaa vielä enemmän sen sun ficin luku!

Tykkään siitä miten kuvailet hahmoasi! "Hän ei ole kaunis eikä ruma..." Joillain on rasittava tapa kehua ooceidensa ulkonäköä maasta taivaisiin kaikkitietävän kertojan tai jonkun muun hahmon näkökulmasta. Ärsyttävää. Kuva Riyunista olisi ollut kiva, toisaalta minua ei kuvan puuttuminen sinänsä häiritse, koska olen joskus nähnyt luonnoksen tai kaksi hänen kasvoistaan, ja asun voin kuvitella sieluni silmin! Aww voin kuvitella tytön noen peitossa, jotenkin toosi hellyyttävä ajatus :3

On hienoa, että hän joutuu tukeutumaan toisiin ihmisiin toisinaan. Hän ei vaikuta Minä-olen-täydellinen-minä-pärjään-yksin -tyyppiseltä hahmolta tämän piirteen takia. Oh kappas mikä älynväläys! Toisinaan hahmot, jotka eivät ikinä tarvitse apua käyvät hiukan hermoilleni, mutta hei, jokainen tykkää mistä tykkää. Toisinaan taas itsenäiset ja yksinpärjäävät hahmot ovat siedettäviä, jos eivät ole liian ylpeitä. Heitä voi myös käyttää kätevästi avuttomampien hahmojen taustatukena, vaikka eivät itse tasutatukea tarvitsekaan. Riyun vaikuttaa jonkun verran avuttomalta jonka takia söpöyspisteet nousee, vaikka söpöys toki ei ole mikään tärkein juttu X)

Neiti vaikuttaa reilulta tyypiltä, kun pyrkii maksamaan takaisin häntä auttaneille henkilöille. Tuo "keinolla millä hyvänsä" -toteamus jätti kuitenkin sellasen fiiliksen, että huu laittomastikinko? Noh, eniveis eihän sillä niin väliä ole, koska Riyun vaikuttaa tosi mukavalta hahmolta. Sitäpaitsi kaikillahan on jokin ajatus siitä mitä eivät todellakaan siedä, Riyunilla tuo muiden kärsimys hänen itsensä takia. Minullakin on sellainen ajatus jota en voi sietää mutta en tässä ala aiheesta jaarittelemaan.

Voi surku kun alko surettaa se ettei tyttöparka nähnyt Joenjumalaa, vaikka niin kovasti halusi. Jos Riyun olisi pieni lapsi nykymaailmassa asiaa voisi verrata siihen että pikku-Riyun saa tietää ettei hammaskeijua ole olemassa, vaan oma äiti käy laittamassa rahaa tyynyn alle, tai että huomaa joulupukin olevankin oma isä :<

Hohohoo nyt päästään perheen kimppuun! Ei vitsi muistuu mieleen viime kesän unohtumattomat keskustelut Rikatosta! Kuoppahuumoria *olkapäänaurua* Riyunilla ja Rikatolla taitaa olla lämmin sisarussuhde? Tulee näin äkkiseltään mieleen kysyä, että kuinkas paljon neideillä on ikäeroa? Jos Riyun kerran ammatiltaan on seppä, voi kuvitella että hän on varsin taitava tekemään aseita, eli heikkouksistaan huolimatta ei ole ihan no, taidoton surkimus, jos noin voi ilmaista Very Happy

Kuolemanpelko, huu. Siinä vasta pelko onkin! Joo en itekään heittäis veiviäni iha tost vaa. Ton pelon kanssa Riyunille saattaa tulla paljon hankaluuksia, varsinki kun ninjamaailmassa elelee. Riippuen toki millaista pelko on. Saako hän paniikkikohtauksia joutuessaan suuren vaaraan, jähmettyykö hän vai miten hän reagoi?

Hmm, eli hänellä on erikoinen kyky. Siitä toki olisi voinut kertoa lisää, mutta minä pärjään ilman tietoa siitä. Sehän vaan kohottaa mielenkiintoa ficciä kohtaan, koska ainakin mulle tuli sellanen olo että perkele pakko saada tietää lisää!! Ja sähän tiedät honey että mä luen sun ficciis heti ku voin! We made a deal remember? ;D

Kokonaisuudessaan kuvailusi perusteella jäi sellainen tuntu että ficcisi tulee olemaan tarina aikuistumisen ja itsenäistymisen rankasta kokemuksesta. 16-vuotias kun ei ole lähelläkään aikuista. Tämä mielikuva miellyttää minua, varsinkin kun Riyunissa on joitain samoja piirteitä kuin itsessäni. Tuo muihin tukeutuminen nimittäin. Mutta niin, tällaiset fiilikset jäi hahmostasi! Vastaapa muuten noihin pariin kysymykseen mitä tuolla jossai kaiken tekstin seassa on, jos löydät ne! xD

Huhhuh, tulipa nyt ylitettyä itseni tällä kilometrikommalla, pisin kaikista kommista joita olen ikinä kirjottanu. Parasta laatu hyvälle ystävälle! Wink
No-chan
No-chan
Raapustelija

Viestien lukumäärä : 44
Join date : 09.11.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : City in the sky

Takaisin alkuun Siirry alas

Riyun (Naruto OC) Empty Vs: Riyun (Naruto OC)

Viesti  Bai-Ju-Li To Kesä 30, 2011 11:37 pm

Kiitos oikein paljon kommentista, nyt minua ei haittaa vaikka muut eivät kommentoisikaan!

Ja niihin piilokysymyksiin:

Rikatolla ja Riyunilla on ikäeroa 2 vuotta. Rikato on siis 18 eli täysi-ikäinen, kun taas Riyun on vielä pieni pirpana.

Keinolla millä hyvänsä- vastauksella tarkoitin että hän pyrkii tilanteestaan, ongelmistaan ja kaikesta muusta huolimatta parhaansa mukaan korvaamaan kaiken mitä on tehnyt muille. Eli vaikka se olisikin jotain laitonta niin kyllä, hän suostuu siihen jos se on yhtä paha kuin aiheuttamansa vahinko. Ainoa mitä hän ei kuitenkaan tee on se, että hänen pitäisi kuolla toisen puolesta. Sitä hän ei suostu tekemään.

Ja kuoleman pelkoon hän reagoi omalla tavallaan, mikä tullaan kohtaamaan ficissä. Eli en kerro nyt suoraan, koska olen epäreilu. Surprised

Ja kiitos vielä kommentista, nyt voin kuolla onnellisena! Very Happy
...Tai hetkinen... En voi kuolla, koska minulla on ficci julkaisematta.


P.S: KIITOS kaikille jotka kommentoivat! Olen hyvin kiitollinen!



Viimeinen muokkaaja, Bu-Jue-Li pvm La Heinä 02, 2011 5:01 am, muokattu 1 kertaa
Bai-Ju-Li
Bai-Ju-Li
Raapustelija

Viestien lukumäärä : 22
Join date : 21.06.2011
Ikä : 27

Takaisin alkuun Siirry alas

Riyun (Naruto OC) Empty Vs: Riyun (Naruto OC)

Viesti  Vuuruu La Heinä 02, 2011 4:04 am

No tässäpä oli kiva tyttönen Smile

Oikeasti, mukavan tavallinen, mutta samalla outo (juu, selkeää). Siis, tarkoitan, että neidissä oli paljonkin (outojakin) yksityiskohtia, mutta ne tekevät hänestä uskottavamman ja inhimillisemmän, eikä toisin päin, mistä suuri plussa.

Ääh, en saa aikaan rakentavaa ja pitkää kommenttia ;__; Mutta ymmärrät pointin, tämä hahmonen on kiva, haluaisin tavata hänet >D

Ja vielä, nokipallero <3 Aww, söpöä <3
Vuuruu
Vuuruu
Raapustelija

Viestien lukumäärä : 35
Join date : 24.02.2011
Paikkakunta : Kososen vaatekaappi >:3

Takaisin alkuun Siirry alas

Riyun (Naruto OC) Empty Vs: Riyun (Naruto OC)

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa