Fanficcarien luokka
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tervetuloa! Esitelkääpä itsenne!

+21
Bai-Ju-Li
Zalvaros
vanhelsing83
Sora
Vuuruu
Xyam
ainoboy
envyy
Ibilintu
munchlax
Kayu
Hidefini
Millie
Genma
BrainDead
Jatt-An
No-chan
Horaaneko
Rai
Pikkuystävä
Nuti
25 posters

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Siirry alas

Tervetuloa! Esitelkääpä itsenne! Empty Tervetuloa! Esitelkääpä itsenne!

Viesti  Nuti Su Marras 07, 2010 7:32 am

Tässä pieni esittelytopic, jossa voimme tutustua toisiimme lähinnä ficcereina Smile Aloitanpa:

~~~

Minut siis tunnetaan netissä nimellä Nuti tai NuttyNuti, ja olen kirjoitellut sellaiset noin nelisen-viitisen vuotta fanficcejä lähinnä World of Warcraftista ja Narutosta. Kirjoittelen jonkin verran myös omia pöytälaatikkotarinoita aivan omista aiheista ja maailmoista. Muita harrastuksiani ovat lukeminen, piirtäminen, taekwondo ja menneinä vuosina partio.

Kirjoitan mieluiten nk. general-ficcejä eli ficcejä, joissa ei ole parituksia. Jostain syystä on vain hauskempaa kirjoittaa seikkailuista tai arkipäivän kompasteluista kuin mitä romanttisesta lässynläästä. Myöskin luen mielelläni seikkailusta, ja romanttisen lässynlään lukemisessa olen armollisempi kuin mitä sen kirjoittamisessa. Jokin kunnon juoni toki saa olla. En kuitenkaan jostain syystä pidä yaoista, yurista, shounen-aista tai shoujo-aista, en vain käsitä niitä.

Ficcejä kirjoittaessani parhaita puoliani taitaa olla se, että osaan kirjoittaa suhteellisen hyvin melko virheetöntä kieltä. Huonoin puoli taitaa olla se, että minun on vaikea kirjoittaa hahmoista jotka eivät yhtään muistuta itseäni: esimerkiksi Gaara the Kazekagesta on toisinaan vaikea tehdä riittävään jämerää ja asiassaan pysyvää, kun itse olen sellainen tuuliviiri ja tunteileva. Koen myös vaikeaksi kirjoittaa aikuisesta sälästä tai ahdistavista asioista.

~~~

Työ? :3
Nuti
Nuti
Admin

Viestien lukumäärä : 187
Join date : 06.11.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

http://fanficluokka.omapalsta.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Tervetuloa! Esitelkääpä itsenne! Empty Vs: Tervetuloa! Esitelkääpä itsenne!

Viesti  Pikkuystävä Su Marras 07, 2010 7:47 am

Minut tunnetaan pääasiallisesti Pikkuystävänä tai Vaahteranlehtenä.
Harrastan pilatesta, ja kuten voitte varmaan arvata, kirjoittelua.
Kirjoittelen fanfikkeja, mutta enemmän omia tekstejä. Tarinoitani yhdistää yksi piirre:
kieroutunut rakkaus. En ole romantikko, enkä ole ollut rakastunut, joten hahmoni ovat useimmiten julmia ja kylmiä.
Sisältä kuitenkin herkkiä.
Kirjoittaessani minulla on paha tapa kirjoittaa runollisesti kuvaillen, tyyli, joka välillä tekee lukemisen raskaaksi.
Saan myös joko liikaa inspiraatioita tai sitten en olenkaan. Ja inspikset tulevat aina kolmen aikaan yöllä.
Pyörin vielä peruskoulussa, joten äikäntaitoni on mitä on, siksi rakastan ihmisiä, jotka vaivautuvat betaamaan kirjallisia tuotoksiani.

Pikkuystävä
Raapustelija

Viestien lukumäärä : 37
Join date : 07.11.2010
Ikä : 28

Takaisin alkuun Siirry alas

Tervetuloa! Esitelkääpä itsenne! Empty Vs: Tervetuloa! Esitelkääpä itsenne!

Viesti  Rai Su Marras 07, 2010 8:44 am

Mää olen Rai, ficciaddikti, joka fanittaa Naruto-sarjan Minatoa enemmän kuin mitään muuta. Luen enemmän kuin kirjoitan, mutta toisinaan on kausia, jolloin kirjoitan enemmän kuin luen. Tykkään jännityksestä, draamasta ja romantiikasta, ja olen niin koukussa erääseen ficciin, että kyttään sähköpostiani päivittäin moneen otteeseen siinä toivossa, että lempificciini on tullut jatkoa. Ensimmäinen asia, jonka aamulla teen, on sähköpostin katsominen ja viimeinen asia, jonka illalla teen, on täsmälleen se sama asia.

Tätä fanfiction tekee ihmiselle.

Omat kirjoitukseni ovat yleensä aika kevyttä ja helppoa luettavaa. Toivoisin, että voisin syventyä tarinoihini enemmän, mutta pääsen harvoin pintaa syvemmälle. Omasta mielestäni kirjoitan parhaiten huumoria ja toimintaa, huonoiten romantiikkaa. Haaveenani on jonain päivänä kirjoittaa romanttinen tarina Minatosta ja Kushinasta. Smile Ja jonain päivänä toteutan sen!

Muita harrastuksia... ei juuri ole. Kun en ole koulussa, olen töissä. Koska olen työnarkomaani visukinttu. cheers

Mutta tulevaisuudessa minulla on muutakin elämää!
Rai
Rai
Raapustelija

Viestien lukumäärä : 24
Join date : 07.11.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Lapin kylmyydessä 8D

http://wackythingshappening.blogspot.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Tervetuloa! Esitelkääpä itsenne! Empty Vs: Tervetuloa! Esitelkääpä itsenne!

Viesti  Horaaneko Su Marras 07, 2010 8:56 am

Nonniin, pääsette tutustumaan Horaanekoon paremmin!!! Very Happy

Minut tunnistatte Horaanekona lähes kaikkialta. Hauska nimi, koska siinä on kirjoitusvirhe. XD (horaa = hora)
Mahtavaa, ficcari, jonka nimessä kirjoitusvirhe!!! >Very Happy

Noniin. Harrastan taiteen kaikkia muotoja muovailusta maalaamiseen, kirjoittamista, monenlaisia urheilulajeja, esim miekkailua, sekä suurien asioiden pohdiskelua. cat

Rakastan ahdistavien ficcien kirjoittamista. Myös kauhu, angsti ja muu sen sellainen käy. Mutta (noloa myöntää) tykkään myös söpöilystä. Ihan vähän. Mutta yleensä ne söpöilyficitkin päättyy surkeasti!
lol!
Shounen-ai menee siinä missä heterorakkauskin. Shoujo-ai myös, vaikken sitä kirjoitakaan. Minusta niissä ei ole mitään eroa, tarinan voi rakentaa ihan samalla tavalla, kertoi se sitten heteroista tai homoseksuaaleista. Cx

Yaoihin, yuriin enkä mihinkään lemoniin muutenkaan koske.

Vahvuutenani näen ehkä kuvailun... Ja runot. Sekä synkät kertomukset.

Huono olen huumorissa, toiminnassa, sekä hahmojen luonteiden kuvaamisessa.
Samaistun erittäin huonosti esimerkiksi Narutoon. En ole hullu ja pirteä, yleensä vain esitän. XD Koska vihaan angstisia ihmisiä. Rolling Eyes
Helposti samaistun Gaaraan. Ja se on ihanaa, onhan hän lempihahmoni. cheers

Horaanekolla on myös paha tapa kirjoittaa ficcejä ilman minkäänlaista suunnitelmaa. Olen kirjoittanut kaikki ficcini N.fi:ssä niin kahta lukuun ottamatta. Razz
Horaaneko
Horaaneko
Ficcari

Viestien lukumäärä : 111
Join date : 07.11.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Under the bed

Takaisin alkuun Siirry alas

Tervetuloa! Esitelkääpä itsenne! Empty Vs: Tervetuloa! Esitelkääpä itsenne!

Viesti  No-chan Ti Marras 09, 2010 4:05 am

Hei vaan, Naruto.fi:stä (tunnettu?) No-chan esittäytyy.

Minut löytää harvasta paikasta No-chanina, sillä haluan pitää jotkut nettiasiani erillään jostain toisista.

ficeistä:
Ficcien kirjoittajana haluaisin kehittyä, ja ennen kaikkea varmistua siitä, että vanha kirjoitustaitoni on ainakin tallella. Minulla on ollut nyt hyvin pitkä tauko kirjoittelusta, vaikka haluaisin kirjoittaa. Teksti ei vain tule ulos. Enimmäkseen kirjoittelen ficcejä Naruto -sarjasta ja joskus jotain omaan pöytälaatikkoon. Vahvinta alaani on... ...öö... en itseasiassa tiedä. Huumorin, kauhun ja seikkailun kirjoittaminen tuntuu vaikealta. Angstin ja romanttisen hömpän kirjoittaminen tuntuu helpoimmalta. Tosin, se riippuu ihan mielialasta Smile

No mitä muuta?
Tykkään lukea dekkareita, romanttista hömpänpömppää ja seikkailutarinoita, sekä fantasiaa. Nautin herkuista ja nukkumisesta. Minulle on ihan sama, onko tarinat kirjoitettu heterorakkaudesta, tyttörakkaudesta tai poikarakkaudesta, sillä missään niissä ei ole mitään väärää. Silti olen mieltynyt enemmän hetero - ja tyttörakkauteen. Piirtäminen onn yksi rakkaista harrastuksistani, ja kuvis yksi lempiaineistani koulussa. Ja oteetaan näin lopuks sellainen tärkeä informaatio kuin se, että omistan kissan. :3
No-chan
No-chan
Raapustelija

Viestien lukumäärä : 44
Join date : 09.11.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : City in the sky

Takaisin alkuun Siirry alas

Tervetuloa! Esitelkääpä itsenne! Empty Vs: Tervetuloa! Esitelkääpä itsenne!

Viesti  Jatt-An Ti Marras 09, 2010 5:50 am

Hejsan, Jatt-An esittäytyy teille nyt.

Käytän useimmiten netissä nimeä Jatt-An, mutta esmes Sangatsumangan foorumilla liikun räsynukkena. Lisäksi levinneisyysalueseeni kuuluu mm. Naruto.fi, Fanfiction.net, DeviantART, Kirjoittajakanava sekä oma blogini.

Olen tykännyt kirjoittamisesta ja lukemisesta ihan pienestä pitäen. Joskus ala-asteen lopuilla eräs kaverini johdatteli minut fanfictionin maailmaan, eli ficcejä olen lukenut nyt öbaut neljä vuotta. Ficcien kirjoittamisen aloitin kaksi-kolme vuotta sitten, mutta pääsin vauhtiin oikeastaan vasta löydettyäni nykyisen OTP:ni joku reilu vuosi sitten.

Luen ficcejä päivittäin sekä suomeksi että englanniksi. Haaveilen, että jonain päivänä voin lukemisen laajentaa vielä ruotsin kielisiinkin ficceihin. Lähinnä luen ficcejä OTP:stäni, mutta joukkoon eksyy kyllä aika ajoin muitakin ficcejä. Suosimiani genrejä ovat ainakin romance, action, horror ja crime. En niinkään välitä, luenko hetero- vai homopareista, kunhan itse paritus on mieleeni.
Ficcien irjoittamiseni taas on paljon kausikohtaisempaa. Joskus kirjoitan paljon ja nopeasti, joskus saattaa kulua pitkiäkin aikoja ilman varsinaista ficcaamista. Näinä aikoina yleensä kehittelen jos jonkinlaista tarinanpoikasta, jonka sitten kirjoitan kun kirjoitusinto taas iskee.
Viime aikoina olen tykästynyt kovasti häiriintyneistä/kieroutuneista ihmissuhteista kirjoittamiseen, mutta kirjoitan mielelläni myös paljon muuta. Huumoria ja toimintaa en kirjoita kovin mielelläni, olen näillä saroilla kovin huono.

Muutoin harrastan pianon ja kitaran soittoa, kuoroa sekä animea ja mangaa. Tykkään musiikista, salmiakista ja nukkumisesta.
Jatt-An
Jatt-An
Kynäniekka

Viestien lukumäärä : 58
Join date : 08.11.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Pori

http://jatt-an.deviantart.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Tervetuloa! Esitelkääpä itsenne! Empty Vs: Tervetuloa! Esitelkääpä itsenne!

Viesti  BrainDead To Marras 11, 2010 4:35 am

Holaaa, BrainDead esittäytyy juuri ja nyt!

Itsestäni voisin sanoa sen verran, että rakastan lukemista. Luen paljon kirjoja ja ficcejä, toisaalta ficcien kanssa olen paljon laiskempi. Kuitenkin molemmissa minuun puree parhaiten huumori! Mutta luen kirjoja/ficcejä melkeimpä laidasta laitaan, jos se siis vaikuttaa hyvältä. Lisäksi harrastan espanjan opiskelua (kuten aloituksestani voi huomata ^^ ja se on harrastus!), valokuvausta, piirtämistä, kirjoittamista ja liikuntaa hyvin monissa muodoissa, boikotoin ainoastaan sählyä.

Tykkään kirjoittaa monenlaisia ficcejä, ja jos minut naruto.fi:stä tuntee, ficcejäni selaamalla voi huomata, että siellä on varsin monia genrejä (vaikkei ficcejä kovin montaa ole). Like a Star @ heaven Mukavinta taitaa olla huumorin, shounen-ain ja kauhun kirjoittaminen, toisaalta minusta tuntuu usein, että monet eivät tajua huumoriani. Voin kyllä myöntää, että se on osittain hyvin outoa, mutta toivon kuitenkin kykeneväni sellaiseen huumoriin, jota myös muut ymmärtävät. Lempigenreni onkin *shokeeraava ylläripylläri* shounen-ai sylillisellä huumoria! Heikkouteni kirjoittajana on luultavasti se, että sekaan ajautuu todella helposti kaikkia murresanoja. ^^' Fanficeissä yuri on ainoa genre, johon en ole sekaantunut, ainakaan toistaiseksi. Ja näyttää siltä, etten sekaannukaan.

Lyhyesti voisin vielä sanoa, että rakastan musiikkia, nukkumista ja ruohosipulituorejuustoa. Very Happy Vihaan itikoita, auraamattomia teitä ja sitä, että ideani pöllitään ja väitetään omakseen (en kyllä väitä, että niin kovin usein tapahtuisi, mutta silti ihan tarpeeksi).
BrainDead
BrainDead
Kynäniekka

Viestien lukumäärä : 60
Join date : 11.11.2010
Ikä : 30

Takaisin alkuun Siirry alas

Tervetuloa! Esitelkääpä itsenne! Empty Vs: Tervetuloa! Esitelkääpä itsenne!

Viesti  Genma To Marras 11, 2010 9:43 am

Köh, köh...Tässä Genma-setä. Juu Naruto.fi:n kauttahan tänne olen päätynyt. Itselläni on kirjoittaminen ollut enemmän ja vähemmän harrastus tuolta yhdeksänkymmenluvulta lähtien. Kirjoitan ficcejä lähinnä Narutosta.

Lukijana pidän oikeastaan sellaisista ficestä, jotka saavat lukijan mukaansa heti alkumetreiltä lähtien. Parituksettomia olen suosinut, koska en välitä sinällään pareista.

Muita harrastuksia ovat lueskelu (kirjat ja sarjakuvat), tietokilpailut (ah, tieto lisää tuskaa), elokuvat (kaikenlaista) ja ruoka. Juuh ja olen tämän foorumin vaari. No joo, eipä tässä enmpiä runoiluja kaipailla.
Genma
Genma
Kynäniekka

Viestien lukumäärä : 61
Join date : 07.11.2010
Ikä : 48
Paikkakunta : Helsinki

Takaisin alkuun Siirry alas

Tervetuloa! Esitelkääpä itsenne! Empty Vs: Tervetuloa! Esitelkääpä itsenne!

Viesti  Millie Pe Marras 12, 2010 4:32 am

Heissan kaikille minunkin puolestani.

Millienä kulkenut netissä jo kohta kuusi vuotta. Muita nimityksiä ei taida paljon olla, paitsi jos joku on napannut tämän nickin ensin niin pikku_Millie ainakin on tähän asti aina ollut vapaana. 18 vuotta tulee huomenna täyteen, mutta ei, minä en suostu kasvamaan aikuiseksi...enkä lopettamaan Disney elokuvien katselua!

Jos joku on sattunut huomaamaan niin narutolainen minäkin olen ja siellä ficcaripaheeni aloittanut. Nykyään olen hyvinkin epäaktiivinen tämän harrastuksen parissa, mutta olen sen kaltainen tyyppi, jolla on aina vähintään kymmenen rautaa tulessa. Jos en kirjoita tällä hetkellä jotain olen varmasti suunnittelemassa vähintään viidestä eri sarjasta olevaa ficciä ja puolen vuoden idean muhimisen jälkeen saan vihdoin tuherrettua jotain säälittävää paperille. Suurin osa ideoista ei kyllä valitettavasti ikinä pääse siihen asti. Ole nyt kirjoitellut n.4 vuotta, joten toivottavasti paljoakaan aloittelijan virheitä minulta ei löydy, mutten nyt mikään mestarikaan ole. Rakastan kirjoittaa monen tyyppistä tekstiä ja siksi kirjoitelmani ovat olleet aika monen sorttisia. Yleensä rakastan varsinkin ääripäitä. Hulvattoman ja päättömän huumorificin kirjoittaminen voi olla aivan yhtä hauskaa kuin runollisen ja äärimmäisen raskaan angstificin. Keskivertoproosa on ainakin henkilökohtaisesti minusta paljon tylsepää kirjoittaa, joten päädyn harvoin kirjoittamaan jatkotarinoita. Paritushulluhan olen ja kallistun usein shounen-aihin, koska voi luoja, miten ärsyttäviä naishahmot voivat joskus olla. Kierot, manipuloivat Bitch-naiset ovat kyllä ihania, mutta miksi mangat ovat täynnä Hinataklooneja?

Ficcien lisäksi muita harrastuksia on ollut viittomakieli, huono tuhertelu, lasten elokuvien katselu ja no... vain eläminen. Lukio ei anna paljoa armoa, vaan vie röyhkeästi kaiken ajan. Luonteeltani olen yleensä hyvin ulospäinsuuntautunut ja olisi ihanaa jos täältä saisi muutaman kaverinkin kerättyä.
Millie
Millie
Amatööritonttu

Viestien lukumäärä : 1
Join date : 11.11.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Oulu

Takaisin alkuun Siirry alas

Tervetuloa! Esitelkääpä itsenne! Empty Vs: Tervetuloa! Esitelkääpä itsenne!

Viesti  Hidefini Pe Marras 12, 2010 8:01 am

Mop. Oon Hidefini, vaikka joillakin ficcisaiteilla saatan esiintyä nimimerkillä Farrell. Ja eksyin tänne Narska.fi puolelta pelkästä uteliaisuudesta ja siksi, että haluaisin jälleen alkaa kirjoittamaan enemmän ja saada jonkintasoista parannusta omaan tekstijälkeen.

Ficcejä oon lukenu kohta viisi tai kuusi vuotta, oon huono vuosissa, niin en sano mitään tarkkaan. Enimmäkseen nykyään vain lueskelen englanniksi toisten ficcejä, ei ole aikaa kirjoittaa omia, vaikka kyllä sellaisia ikuisuusprojektejakin on koneella varmaan viisi. Ha. Ja odotan, että alkaisi tulla uusia hyviä, tuoreita suomenkielisiä ficcejä enemmän. Tällä hetkellä ficcejäkin luen vain laiskuuden puolesta, kirjaa on liian tuskallista aloittaa ainaisten palautuspäivien ja sitten sen tuskastuttavan sivumäärän puolesta, eikä kirjoista aina pysty löytämään niin intensiivisiä tunteita niin helpolla kuin ficeissä. Juuri tunteiden kuvailu ja kuinka paljon kertoja pystyy välittämään tunteita ficistä on saanut mut täysin ficcien loukkuun, enkä tuu varmaan koskaan lopettamaan ficcien lukemista.

Oon addiktoitunut musiikkiin ja yritän koko ajan laajentaa makuani, vaikka edelleen räppi tai hiphop ei ole paria poikkeusta lukuunottamatta vahvassa suosiossa ja kaikkia radiossa soivia hittejä yritän välttää parhaani mukaan. Uusi kykyjä sen sijaan etsin netistä parhaan mukaan aina kuin mahdollista.

Kirjoittamisen ja musiikin kuuntelun lisäksi harrastan valokuvaamista, ratsastusta ja laskettelua. Mulla on kaks kissaa ja oon toivottoman eläinrakas.
Hidefini
Hidefini
Raapustelija

Viestien lukumäärä : 37
Join date : 08.11.2010
Ikä : 31

http://insanityworld.webs.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Tervetuloa! Esitelkääpä itsenne! Empty Vs: Tervetuloa! Esitelkääpä itsenne!

Viesti  Kayu La Marras 13, 2010 11:14 am

Jepa jep (: Kayu esittäytyy.

Kayu on toiminut pääsääntöisenä nettinimenäni viime itsenäisyyspäivästä lähtien, mutta minut saattaa löytää muualta joko Namiteruna, Dannasena tai n.fissä Sasoridannana. Olen lukenut ficcejä lähemmäs kolme vuotta ja raapustelen aikani kuluksi niitä itsekkin, ja tulin tänne (yläätys) kehittyäkseni sillä saralla. Käyn seitsemättä luokkaa.... enpä kerro missä, ja tykkään taitoaineista ja matematiikasta. Perheessäni on kolme pikkusisarusta, äiti ja isäpuoli. Meillä on kaksi hevosta, shettis, koira, kani ja kissa, joista en nyt liiemmin tykkää... Muutoin harrastan lukemista, piirtoa, maalausta, kirjottamista ja pianonsoittoa. Sekä sitten roolipelaamista niin netissä kuin mesessäkin. Tykkään ihan älyttömästi videopeleistä ja kestosuosikkini on edelleen PS3:nkin aikana Final fantasy VII. Elokuvat ovat myöskin intohimoni, erityisesti kauhu- ja fantasiaelokuvat. anime ja manga ovat myöskin lähellä sydäntäni, ja myös shounen-ai ja yaoi, mutten mistään hinnasta kutsuisi itseäni miksikään yaoifanitytöksi, joka juoksee lajityypin perässä kuola valuen. Suurimman osan ajastani istun koneella dataamassa, tai sitten piirtämässä. Lueskelen lähes kaikkea mahdollista, vaikka minulla onkin paha tapa jättää kirjat kesken. Kuuntelen lähes pelkästään japanilaista musiikkia, muuten en kuuntelekkaan muuta kuin Linkin parkia. Lempibändejä/artistejani ovat sitten The GazettE, Homemade kazoku, FLOW, Nightmare ja Ai Otsuka, Long shot partya ja Nobody knowsia unohtamatta. Lempi mangasarjojani ovat Naruto, Hetalia ja Death note, sekä jotkin nimeltämainitsemattomat sarjat (: Luonteeni on erittäin pirteä ja iloinen, silloinkin kun olisi huono päivä. En suutu kovinkaan usein ja olen luotettava. Kayu on lähemmäs 160 senttimetriä pitkä ja painaa ihan sopivasti, hänellä on niskamittaiset, vaaleaksi värjätyt hiukset, joihin tosin on alkanut ilmestyä juurikasvua jo aika mukavasti. Pukeutumistyyli on aika normaali, joskin joitain omalaatuisia piirteitä löytyy. Kayu on käynyt viime kesänä Lahden Desuconissa, ja olisi suuntaamassa sinne uudestaan ensi kesänä.

Kayu
Amatööritonttu

Viestien lukumäärä : 2
Join date : 13.11.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Tervetuloa! Esitelkääpä itsenne! Empty Vs: Tervetuloa! Esitelkääpä itsenne!

Viesti  munchlax La Marras 13, 2010 11:57 pm

Muita alter-egoja mm. pennywise ja alligator.

Aloitin alun perin omien tekstien jakamisen naruto.fissä Mimo-chanina vuonna 2007 tai -08, ja lisäilin aktiivisesti fanficcejä reilun vuoden ajan. Sain suhteellisen hyvän vastaanoton ja rakentavaa palautetta, ja jälkimmäinen olikin loistavaa aloittelevan ficcarin kannalta.

Mutta siihen se sitten jäi. Mimo-chanin käyttäjätunnus on poistettu, eikä nykyisellä nickilläni ole sivuston ficcilistoja täytelty. "Miksi?" joku mahtaa kysyä. Minä kerron.

Oon kärsinyt mielettömän kokoisesta art blockista syksystä -09 lähtien, enkä saa enää aikaiseksi kuin lyhyitä, raapalemaisia kohtauksia. Esteenä on kai jokin sekoitus kroonista pessimismiä, perfektionismiä ja lässähtänyttä kunnianhimoa - mulla on paljon vahvoja, elokuvamaisia visioita, joita kirjoittaessa turhaudun helposti ja jätän alemmuuskomplekseissani leikin kesken. Ehkä mun kärsivällisyys ei riitä ( tai ehkä mä vaan luulen ettei se riitä ). Joka tapauksessa toivon löytäväni täältä innostusta, jotain joka kirjaimellisesti potkisi perseelle ja kannustaisi jatkamaan.

Mä nimittäin rakastan kirjoittaa, maalata maisemia sanojen leveillä pensselinvedoilla ja kuvata sitä, kuinka raadollista elämä on. Tykkään kirjoittaa realistisia ja pysäyttäviä novelleja ihan normaalista elämästä, melankolisella ja pohdiskelevalla vivahteella.

Se, miten voi pukea sanoiksi sen fiiliksen, kun aamupäivällä valo siivilöityy sälekaihtimien välistä sängylle, lakanoihin, joissa seuranasi on enää vain hänen tuoksunsa, on aivan ihmeellisen ihanaa.

( Munchie tykkää myös teatterista ja valokuvaamisesta, sekä hyvästä musiikista. Kukapa ei? :-----------) )
munchlax
munchlax
Amatööritonttu

Viestien lukumäärä : 15
Join date : 13.11.2010
Ikä : 28

Takaisin alkuun Siirry alas

Tervetuloa! Esitelkääpä itsenne! Empty Vs: Tervetuloa! Esitelkääpä itsenne!

Viesti  Ibilintu Ma Marras 15, 2010 5:03 am

Hejs ja silleen, nyt vihdoin vaivauduin esittäytymään.

Olen Ibilintu, Ibi, ja esiinnyn netissä myös nimillä Aryna (dA) ja DaftDays (y!gal). Ikää 18, kirjatoukka, tietokoneaddikti, Narutardi.

Ajauduin ficcien pariin muistaakseni 12-vuotiaana, silloin pysyttelin Potter-ficcien parissa, mutta pikkuhiljaa sitten ajauduin Narutoon ysiluokalla ja sen jälkeen en ole juuri korviani lotkauttanut muiden fandomien suuntaan. Tosin myönnän kyllä että en ole pitkiin aikoihin enää lukenut muuta kuin NaruSasua. Se on ollut miun OTP jokseenkin siitä lähtien kun aloin Narutoa katsoa, mutta kieltäydyn ehdottomasti ottamasta mitään pienen kiljuvan yaoi-fanitytön leimaa otsaani. En välitä yaoi-mangasta juurikaan, luen vain ja ainoastaan ficcien muodossa ja niidenkin kanssa olen nirso.

Periaatteessa voisin lukea muutakin, mutta harvoin mikään muu kiinnostaa tarpeeksi. Tykkään kaikeasta synkästä ja kamalasta, verestä ja goresta ja sen sellaisesta, mutta kirjoitan mitään oikeasti gorempaa tavaraa todella harvoin (olkoonkin että se on ihan parasta stressinlievitystä). Sen vastapainona tykkään myös melkein överiksi menevästä fluffista ja söpöilystä silloin tällöin. Kirjoitan vain englanniksi, koska suomen kieli ei tunnu taipuvan teksteihin nätisti omissa käsissäni, mutta ihan mielelläni luen kyllä suomeksikin aina silloin tällöin. Betaamisestakin olen kiinnostunut.

Uh, en tiedä mitä muuta tähän satuilisin. Toivottavasti en vaikuta ihan kauhealta nartulta, onnistun siinä aika usein kun kirjoitan esittelyjä |D

Ibilintu
Amatööritonttu

Viestien lukumäärä : 1
Join date : 08.11.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Tampere

Takaisin alkuun Siirry alas

Tervetuloa! Esitelkääpä itsenne! Empty Vs: Tervetuloa! Esitelkääpä itsenne!

Viesti  envyy Ti Marras 16, 2010 6:41 am

Hey vaan munkin puolestani.

Pyörin vähän kaikenlaisilla nickeillä ympäriinsä, mutta envyy on myös Naruto.fi:ssä

Ficcejä olen lukenut viimeiset 4 vuotta kait? Kirjoittamaan aloin samoihin aikoihin, mutta ensimmäiset ficcini julkaisin muutama vuosi sitten. Olen kirjoittanut pääasiassa Naruto ja Harry Potter ficcejä (jälkimmäisiä en ole missään julkaissut).

Pidän pitkien ficcien kirjoittamisesta. Oneshotit ovat äärimmäisen vaikeita, aihe vaan tuntuu riistäytyvän käsistä ja sitten ollaankin jo romaanin puolella. Kirjoitan usein ahdistavista aiheista, joihin otan myös romantiikkaa kaveriksi, ei kuitenkaan hattarasiirappi kamaa, vaan hahmojen ahdistuksesta johtuvia suhdesotku juttuja.
Kirjoitan usein Shounen-aita tai "pehmeää" yaoita, en siis tahdo mitenkään ylikorostaa seksiä kirjoituksissani, vaan pitää sitä normaalina asiana, joten en kuvaile sitä paljoa. Jonkin verran löytyy myös parituksettomia ficcejä, tosin ne ovat olleet oneshotteja.

Kuten tuli aiemmin mainittua, Naruto-ficcejä tulee rustailtua, mutta en kirjoita sitä perinteistä SasuNarua. Ja jos kirjoitan, niin sivuparituksena vain. Tykkään kirjoittaa Gaarasta, vaikka vaikea hahmo onkin. Sorrunkin välillä OOCmäisyyteen, josta haluaisin päästä eroon, vaikka minulle on sanottu, ettei se ficceissäni haittaa.
Parhaita puoliani ovat hahmojen tunteiden ja ajatusten kuvailu, sekä juonenkäänteillä leikkiminen.

Tavoitteeni olisi alkaa omien tekstien tuottaminen omilla hahmoilla, tai ainakin joillain muilla kuin Naruto hahmoilla, ylianostus on tainut tulla.

Kirjoittaminen on lähellä sydäntäni, mutta mitään en ole saanut irti viimeiseen puoleen vuoteen ja sekös harmittaa.


Viimeinen muokkaaja, envyy pvm Ti Marras 16, 2010 6:52 am, muokattu 1 kertaa
envyy
envyy
Raapustelija

Viestien lukumäärä : 47
Join date : 09.11.2010
Ikä : 31

Takaisin alkuun Siirry alas

Tervetuloa! Esitelkääpä itsenne! Empty Vs: Tervetuloa! Esitelkääpä itsenne!

Viesti  ainoboy Ti Marras 16, 2010 6:44 am

HOI!

ainoboyksi sanotaan, sanokaa tekin. Devistä löytyy täysin samalla nimellä, itse asiassa aina jos törmää nimeen ainoboy tai ainoboyh ni se oon mä. Variaatioita saattaa tosin olla välillä, esim. AINOBOY.

Asun keskellä kaupunkia, ikää en kerro. En haluu että mua aletaan kohtelemaan/mut arvioidaan ikäni perusteella. Saatte ite miettiä et minkä ikäne oon.

Ficcarina toimin juu, mutta suurimman lohkon vapaa-ajasta vie koripallo; harkat on 5 kertaa viikossa. JYP:piä kannatan.

Ficcarina parhaita puoliani on luultavasti kuvailu ja kompastuskiveni on töksähtely.

Luonteeltani oon kovaääninen, pitkä, kurvikas, (<<ei ollu luonnetta, enivei), huumorintajuinen, oikeudentajuinen, laiska ku lapamato, punastun helposti, nauran paljon, ihastun tosi harvoin, rakastan kavereitani... yms. pukeutumine on löysää ja käytän paljon miesten paitoja, vaikka osan porukan mielestä mun pitäis käyttää tiukempaa mallia kurvieni takia. En siis oo mikää langanlaiha mutten haluaiskaa olla.

Sellasta. Jos on kysyttävää ni tuu kysymää ((=
ainoboy
ainoboy
Raapustelija

Viestien lukumäärä : 26
Join date : 08.11.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Tervetuloa! Esitelkääpä itsenne! Empty Vs: Tervetuloa! Esitelkääpä itsenne!

Viesti  Xyam Pe Marras 19, 2010 8:23 pm

Hei vain!

Minuthan tunnetaan netissä vaikka ja millä nimellä, mutten välttämättä ala niitä tässä luettelemaan. Mutta jos näet jossain Xyamin tai Xyanoidin, olet luultavasti jäljilläni. Asun keskellä ei mitään, ja koska pentu olen, jätän ikäni kertomatta, vaikka jossain paikassa sen saatankin paljastaa.

Ficcejä on tullut seurattua tarpeeksi pitkään ja ties mistä fandomeista. Itseltäni ficcien kirjoittaminen on jäänyt vähemmälle, mutta sen sijaan tulee luettua ja ropetettua entistä enemmän. Toki originaalia vieläkin kirjoitan ihan mukavasti.

Minut voi lukea melko omituiseksi persoonaksi. Voisin sanoa, että netissä itse luottamukseni on huipussaan, mutta ette te minua tunnistaisi jos joskus satuttaisiinkin tapaamaan. Normaalisti olen melko hiljainen, ja pysyttelen aina niiden tuttujen henkilöiden lähellä, ihan vain omaa ujouttani. Ainakin minua on sanottu liian viisaaksi ihmiseksi, vaikka itse olen eri mieltä. Tylsäksikin saatan heittäytyä. Mutta vaikka kaikkea muuta voisikin päätellä, niin lainataan eräästä kaveriani, joka sanoi että minulta löytyy enemmän munaa kuin kaikilta luokkamme pojilta yhteensä. Eli minuthan saa yllytettyä tekemään melkein mitä tahansa. Eli ristiriitainen olen. Kuuluu myös tapoihini jättää kaikki asiat viime tippaan.

Xyam kuittaa.
Xyam
Xyam
Amatööritonttu

Viestien lukumäärä : 4
Join date : 10.11.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Tervetuloa! Esitelkääpä itsenne! Empty Vs: Tervetuloa! Esitelkääpä itsenne!

Viesti  Vuuruu To Helmi 24, 2011 8:19 am

Yoosh, saakos liittyä? ~<3
Eli, nimimerkkini on Vuuruu-chan, netissä liikun pelkkänä Vuuruuna tai Vauvaruuna (enkös ole kekseliäs?). Ja Vuuruuksi saa kutsua ~^.^~
Kuten arvata saattaa, rrakastan kirjoittamista, sekä kokonaan omien kirjoitelmien, että fanficcien kirjoittamista. Ficcejä kirjoitan oikeastaan pelkästä Narutosta, ja melkein ainoastaan Gaarasta ja Leestä, yhdessä tai erikseen. Eli suomeksi, olen vannoutunut LeeGaara-shipper.

Hmm hmm, en osaa kertoa oikein mitään tylsästä elämästäni... Mangaa, animee, kouluu, nettii, kirjoitelmii... Näin. Luonteesta sen verran, että netissä ja kavereiden seurassa olen yli-innokas höpöttäjä, mutta "sisäinen Vuuruu" on oikeastaan ujo, herkkä ja vähän synkkäkin. Se ei näy, vaikka haluaisin olla sellainen ulkoisestikin. *huokaus* no nyt tuli Shugo Chara-fiilis...

Kirjoitustyylini on melko angstinen, ja pidän kuvailemisesta. Musiikkia rakastan, ja etenkin suomalaisia artisteja. Kirjoituksia on paljon. Haluan kehittyä. Toivon, että olen tervetullut.

Teerveeeh ~
() ()
( . .)
( )~
Vuuruu
Vuuruu
Raapustelija

Viestien lukumäärä : 35
Join date : 24.02.2011
Paikkakunta : Kososen vaatekaappi >:3

Takaisin alkuun Siirry alas

Tervetuloa! Esitelkääpä itsenne! Empty Vs: Tervetuloa! Esitelkääpä itsenne!

Viesti  Nuti To Helmi 24, 2011 6:51 pm

^ Teretulemast joukkoon, mukavaa saada uutta verta tänne! Smile Pidä kivaa täällä!
Nuti
Nuti
Admin

Viestien lukumäärä : 187
Join date : 06.11.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

http://fanficluokka.omapalsta.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Tervetuloa! Esitelkääpä itsenne! Empty Vs: Tervetuloa! Esitelkääpä itsenne!

Viesti  Sora To Maalis 10, 2011 7:11 am

(Siitä on aika kauan kun rekisteröidyin... Mutta kun on tylsää niin eiköhän kirjoiteta.)

Olen siis Sora, useassakin paikassa. Varisaatioina on aina Sora-Chan (joskus tooodella kauan sitten) ja joskus minut tunnetaan myös nimellä Sora-Sama tai jopa Kazukina. Useimmin tämä maalajinakin tunnettu nimi vetää eniten puoleensa, siksihän olenkin Sora.
Tosin, viime aikoina olen kiinnostunut anonyyminä heilumisesta ja pyöritänkin sivuja kirjoituksilleni Arvuuttajana.

Aika kauan olen kirjoittanut, ja minut tunnetaan Naruto.fissäkin nimellä Sora. Vaikka olenkin kauan aikaa sitten alkanut järkytellä minkälaista OOC-sekoilua olen kirjoittanut ja hylännyt lähes kokonaan Narutosta kirjoittamisen.

Huonoja puolia kirjoittamisissani on se, että olen lähes fanaattinen canon-fani, ellei seikka joka ei canoniin istu ole todella hyvin suunniteltu tai omasta mielestäni älyttömän ihana. Tämän takia, en suostu kirjoittamaan uusista sarjoista ennen kuin olen sisäistänyt hahmojen luonteet, jonka takia tunnen olevani jälkeenjäänyt. Kuten nyt, kun innostukseni harppasi Hetaliasta Kuroshitsujiin, enkä voi kirjoittaa Kuroshitusjista monimutkaisten hahmojen takia, joita en ole pystynyt sisäistämään.

Vahvoja puoliani on ilmeisesti outo kuvailuni ja silloin tällöin pinnalle iskeytyvä filosofisuus. Tekstini omaavat usein outoja ideoita ja oudompaa kuvailua, mutta niistä yleensä pidän eniten. Myös oudot sanankäänteet (omasta mielestäni) näkyy aika hyvin.

Itse kirjoitan usein ällösöpöilyä, lyhyitä tarinoita, jotka yrittävät kuvastaa sisälläni pyöriviä tunteita, ja muita tälläisiä. Pitkät tarinat eivät sovi minulle, sillä en osaa suunnitella näihin juonta hyvin, ja pitkästyn nopeasti. Tälläisiä ideoita kuitenkin on erittäin paljon. Sivuiltani löytyy muutama, joita olen yrittänyt hoitaa loppuun.

Koska pelaan juonittelupelejä (www.juonittelupelit.net jos et ole tutustunut (tosin, tunnistin esittelyistä jo ainakin kolme kyläläistä)) on teksteihini hiipinyt pikkuhiljaa veri ja jonkinlainen kauhu.

Mutta eiköhän jätetä tämä tähän. Ja lisään vielä, että olen alkanut vihata puhekieltä (netissä) aikalailla, ja kuulostan nykyään todella vanhalta puhuessani kirjakieltä lähes koko ajan. Myös hymiöt karsiutuivat pois, vaikkakin olen edelleen sitä mieltä, että lauseen lopettaminen pisteeseen tuntuu oudon epäkohteliaalta.
Sora
Sora
Amatööritonttu

Viestien lukumäärä : 6
Join date : 08.11.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : SORAtie

http://www.arvuuttaja.suntuubi.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Tervetuloa! Esitelkääpä itsenne! Empty Vs: Tervetuloa! Esitelkääpä itsenne!

Viesti  Nuti To Maalis 10, 2011 8:45 pm

Teretulemast siekin hilpeään joukkohomme Smile
Nuti
Nuti
Admin

Viestien lukumäärä : 187
Join date : 06.11.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

http://fanficluokka.omapalsta.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Tervetuloa! Esitelkääpä itsenne! Empty Oukkei....

Viesti  vanhelsing83 Ma Huhti 25, 2011 9:04 am

Elikkä pyörin paikoissa yleensä tällä nicilläSmile.
Asustelen turussa opiskelujen takia, mutta lähtöösin pohojammaalta Very Happy .

Oon kirjoitellut ficcejä n. 14 vuotta eli oon vanhus;).
Oon kirjoitellut lähinnä suoksikkisarjoistani jotka sattuu olemaan Supernatural, Stargate sg-1, Vampire Diaries. Sitte on tietty Star Wars ja Pirates Of The Caribbean.
Tosi elämään perustuvista löytynee The Rasmus.

Oon kirjoitellut aina lähinnä slashia, en oikeen muuta. Mutta mukana aina kunnon juoni, ei pahemmin pelkkää sitä itseään lol! .

Tarinat joita kirjoitan ovat toivoa antavia, mutta suurinosa päättyy aina surullisesti. Rakastan sellaisia tarinoita.
Omaan lukulaariin kuuluu ulkomaiset dekkarit(kumarrus Agatha Christielle), Potterit ja sit löytyy Star Wars kirjoja niin paljon etten sekaan meinaa mahtua Razz .

Muuta en taidakaan keksiä.

Ai niin..keräilen kaikki suosikkisarjani dvd boxit ja käyn anime ja manga ja finconn messuilla myöhimässä scifi laaria:).

vanhelsing83
Amatööritonttu

Viestien lukumäärä : 2
Join date : 25.04.2011
Paikkakunta : Turku

Takaisin alkuun Siirry alas

Tervetuloa! Esitelkääpä itsenne! Empty Vs: Tervetuloa! Esitelkääpä itsenne!

Viesti  Nuti Ma Huhti 25, 2011 7:10 pm

Tervetuloa, tervetuloa! Toivon mukaan siekin viihdyt täällä Smile
Nuti
Nuti
Admin

Viestien lukumäärä : 187
Join date : 06.11.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

http://fanficluokka.omapalsta.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Tervetuloa! Esitelkääpä itsenne! Empty Vs: Tervetuloa! Esitelkääpä itsenne!

Viesti  Zalvaros Ti Elo 16, 2011 6:35 am

Täysi-ikäisyyttä lähenevä naispuolinen ihmisotus haluaa toivottaa kaikille hyvää huomenta!

Aloitus on aina hankalaa, mutta kun pääsen puhumaan, niin juttua saattaa tulla suuremmassakin mittakaavassa. Turha silti pistää kommentointitoivoja minuun, olen erityisen laiska kirjoittamaan ikinä minnekään tai mitään. Very Happy Joko en saa vain aikaiseksi tehdä mitään, on 'kiire' tai muuten vain on luovuus nollassa.

Miten tänne päädyin, niin onkin hyvä kysymys. En kirjoita nykyään enää paljoa mitään, en ole lukenut fanfictionia pitkiin aikoihin kunnolla ja muutenkin mielenkiinto on alkanut suuntautua muualle. Miksi olen sitten täällä? Oikeastaan siksi, kun minulle on suositeltu tätä paikkaa. Tänään tuossa muutama tunti sitten ajatellessani, mitä minä täällä teen ja kannattaisiko profiili poistaa foorumin ja minun yhdistävien tekijöiden puutteen vuoksi, tajusin että on minulla yhdistävä tekijä sittenkin. Olen luvannut eräälle ystävälleni kirjoittaa ficcejä Kingdom Heartsista ja tarvitsisin ehdottomasti jotain porukkaa, joka tukisi tätä kirjoitusprosessia.

Jotta tässä olisi vähän jotain esittelyn makua, niin saanen kertoa itsestäni parisen fatkaa.
Olen musiikkiaddikti. Rakastan musiikkia, sen kuuntelua, soittamista sekä kokemista (= keikkoja ja festareita sekä niiden tunnelma). Vaikka yleensä mainitsen lempibändeikseni raskaamman musiikin artisteja, musiikkimakuni on todella laaja.

Toinen tämän hetken intohimoni on manga. Aluksi luin vain suomeksi sarjoja, mutta hiljattain olen alkanut lukemaan englanninkielistä mangaa. Osaksi siksi, että preppaan englantiani YO-kirjoituksia varten, osaksi siksi, ettei suomeksi löydy kaikkea, mitä haluan lukea.

Pistän pisteen tähän ja kysyä saa lisää. Uusiin otuksiin tutustuminen on aina mielenkiintoista hommaa^^

Ps. tulee ernu olo täällä teidän joukossa, mutta koittakaa kestää yksi tällainenkin tapaus Very Happy
Zalvaros
Zalvaros
Amatööritonttu

Viestien lukumäärä : 1
Join date : 15.08.2011
Paikkakunta : Kaukana sieltä ja lähellä täältä

Takaisin alkuun Siirry alas

Tervetuloa! Esitelkääpä itsenne! Empty Vs: Tervetuloa! Esitelkääpä itsenne!

Viesti  Bai-Ju-Li Ti Elo 23, 2011 2:24 am

Esittelen itseni nyt TODELLA myöhään, mutta esittelenpä kuitenkin.

Minä ficcien kirjoittajana aloitin vasta äskettäin, ja ensimmäinen ficcini on julkaisematon sarja Narutoon. Julkaisen sen kyllä tuonne jonnekin unholaan.....
.....Ja sekin sitten enkuksi, en osaa kirjoittaa enää suomeksi, koska se vain jotenkin ottaa aivoon. Aika jännä.

Minulla on kaksoissisko, joka piirtää. Minä olen se joka kirjoittaa. Meitä voisi verrata Bakumanin Takagiin ja Mashiroon. Olen Takagi.

Kun kirjoitan yritän aina tehdä jotain erilaista,mystistä jne... Eli vältän kliseitä parhaani mukaan ja teen jotain uutta vaikealla tavalla. Tunnelmat ovat tärkeitä minulle, koska yhdistelen asioita niiden perusteella toisiinsa.

Rakastan feudaali Japania, nykyajan Japania.... Ja Kiinaa. Eritoten niiden kulttuuria, vanhaa perintöä. Sen takia opiskelen kovasti Japania ja Kiinankin kieli olisi mahtava lisä löytää.
Olen aina halunnut osata Aasian kieliä.

Ja kyllä, siis todellakin yritän tehdä kaiken aina sillä eri tavalla. Nimittäin mangaa luen ja animea katson, mutta luen ja katson vain niitä joita muut eivät tiedä. Eli massasarjat kuten Hetalia ja Kuroshitsuji eivät mene.....
Ei niissä mitään pahaa ole, tursuaa vaan joka tuutista että ei tahdo pysyä mielenkiinto yllä.

Mahtavaa, että täällä on jonkin sortin kissaihmisiä! Meillä on 4 kissaa, ja kaikki rakkaita tovereita.
Love them!
Bai-Ju-Li
Bai-Ju-Li
Raapustelija

Viestien lukumäärä : 22
Join date : 21.06.2011
Ikä : 27

Takaisin alkuun Siirry alas

Tervetuloa! Esitelkääpä itsenne! Empty Vs: Tervetuloa! Esitelkääpä itsenne!

Viesti  Milana992 Ke Tammi 11, 2012 12:23 am

No minä olen Milana.. Loytyy nikillä Milana992 melkein joka paikasta Very Happy En ole oikeastaan fikkien kirjoittaja mutta enemmänkin sarjakuva piirtäjä. Mutta koska aiheet vaikuttivat kiinnostavilta ja näin niin ajattelin että mikäpä siinä.. itsestäni ei ole paljon kerrottavaa.. Olen 15 vuotias likka Riihimäeltä ja käyn nyt peruskoulun vikaa vuotta. Sen jälkeen ajattelin pyrkiä kuva-artesaaniin paikalle joka on aika mahdotonta kaikin puolin mutta aina kannattaa yrittää.. Luonteeni on outo, enkä jaksa potea sitä tähän mutta ihan kivaa juttuseuraa ja aika sosiaalinen joten pääsen aika helposti tunkeutumaan keskusteluihin mukaan Very Happy
Milana992
Milana992
Amatööritonttu

Viestien lukumäärä : 5
Join date : 10.01.2012
Ikä : 27
Paikkakunta : Riihimäki

http://starfall.suntuubi.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Tervetuloa! Esitelkääpä itsenne! Empty Vs: Tervetuloa! Esitelkääpä itsenne!

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa