Fanficcarien luokka
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tervetuloa! Esitelkääpä itsenne!

+21
Bai-Ju-Li
Zalvaros
vanhelsing83
Sora
Vuuruu
Xyam
ainoboy
envyy
Ibilintu
munchlax
Kayu
Hidefini
Millie
Genma
BrainDead
Jatt-An
No-chan
Horaaneko
Rai
Pikkuystävä
Nuti
25 posters

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Siirry alas

Tervetuloa! Esitelkääpä itsenne! - Sivu 2 Empty Vs: Tervetuloa! Esitelkääpä itsenne!

Viesti  Izumi La Tammi 21, 2012 12:11 am

Tungen nokkani törkeästi myös tänne
Siis, täällä hyypiö nimeltä Izumi, ikää löytyy viitisentoista vuotta, maaliskuussa pyörähtää 16 täyteen. Asustelen Noormarkussa, ja viikonloput vietän Ulvilassa, yleensä Vuuruun kämpille majoittuneena.
Tunnustan heti, että en elämässäni ole yhtäkään Ficciä lukenut tai kirjoittanut, mutta aihe kiinnostaa, joten katson, joskos sekin harrastus tästä lähtisi pyörimään.
En ole mikään suuri Yaoin tai Yurin ystävä, joten niitä tekstejä ja kuvia voitte tyrkyttää jollekkulle toiselle.
Toivottavasti siedätte kummallista seuraani, ja saatte edes jonkin käsityksen meikäläisen harakanvarpaista ~
Izumi
Izumi
Amatööritonttu

Viestien lukumäärä : 3
Join date : 20.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Tervetuloa! Esitelkääpä itsenne! - Sivu 2 Empty Vs: Tervetuloa! Esitelkääpä itsenne!

Viesti  kruununperillinen Su Helmi 12, 2012 7:47 am

Onko tämä foorumi vielä elossa? : D Vaikuttaa nimittäin suhteellisen mielenkiintoiselta (ja voisin vihdoin saada kunnon palautetta ensimmäisestä ficistäni)!

Mutta asiaan, olen 19-vuotias epäsuomalainen aka papereissa lukee minun olevan suomalainen, mutta sydämestäni olen saksalainen. Tästä johtuen pahoittelen jo etukäteen jos lauon liian suoria mielipiteitä, en ymmärrä kaikkia vitsejä yms.

Pidän erityisesti vaatteiden suunnittelusta ja ompelusta (ompelu yksinään kun kuulostaa liian teolliselta), viulun soittamisesta ja saksalaisen kulttuurin ahmimisesta, niin kuvainnollisesti kuin kirjaimellisestikin. Tässä ohella ajattelin ottaa itseäni niskasta kiinni, elvyttää kirjoittamishaluni ja tulla tänne. Olen jymähtänyt Hetaliaan sekä cossaamisessa että kirjoittamisessa, mutten haluaisi tulla tuomituksi sen perusteella!

Lyhyesti virsi kaunis, mutta kelvatkoon näin kokeisiin lukemisen alla - aina saa kysellä! ; )
kruununperillinen
kruununperillinen
Amatööritonttu

Viestien lukumäärä : 1
Join date : 12.02.2012
Ikä : 31

Takaisin alkuun Siirry alas

Tervetuloa! Esitelkääpä itsenne! - Sivu 2 Empty Vs: Tervetuloa! Esitelkääpä itsenne!

Viesti  Amberrr Ma Huhti 01, 2013 7:07 am

Minäkin tulin tänne ihmettelemään, onko vielä elämää havaittavissa, koska foorumin idea kuulostaa tosi mukavalta... Toivottavasti joku täällä vielä käy.

Olen siis muualla Amber, täällä kaimasyistä Amberrr, ja olen ficannut noin yhdeksän vuotta. (Apua miten kauan - lohduttavaa kyllä huomata, että yksi sekä minua vanhempi että minua kauemmin ficannut ihminen tästä ketjusta löytyi!) Aloitin Harry Potter -fandomin parissa, mutta ajauduin sieltä hiljalleen real person -ficcien puolelle, ja suurin osa tuotannosta sijoittuu tätä nykyä jrock-fandomiin. Oudoin RPS-mieltymykseni lienee William Shakespeare -fanfiction, haha.

Yksi syy, miksi päätin tälle foorumille tulla pyörimään, on se että opiskelen yliopistossa äikänopeksi. Koetan täältä tiirailla vähän ideoita siihen, miten nuoria voisi innostaa lukemaan ja kirjoittamaan - ja miten ficit voisivat ehkä siinä olla avuksi.

Toki vaikka kirjallisuuden opinnot ovat nyt jo yliopistolla takana päin, haluan edelleen kehittyä kirjoittajana ja saada uusia ideoita myös sillä saralla. (Pelkästään) vakoilemaan tai arvostelemaan en siis ole tullut.

Muutoin tutustutte muhun varmaan ihan keskustelujen kautta, jos nyt tälle foorumille saataisin vähän uutta elämää. Very Happy

Amberrr
Amatööritonttu

Viestien lukumäärä : 1
Join date : 01.04.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Tervetuloa! Esitelkääpä itsenne! - Sivu 2 Empty Vs: Tervetuloa! Esitelkääpä itsenne!

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa