Fanficcarien luokka
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Löpinäloota

+11
Horaaneko
BrainDead
Ririe
ainoboy
Genma
envyy
Jatt-An
No-chan
munchlax
Pikkuystävä
Nuti
15 posters

Sivu 7 / 7 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Siirry alas

Löpinäloota - Sivu 7 Empty Vs: Löpinäloota

Viesti  Nuti Pe Syys 23, 2011 6:15 pm

^ Pikkuveljenikin kirjoittaa paraikaa. En ole kysellyt vielä miten on mennyt, mutta toivon mukaan velipoika saa biologiasta ja englannista sen verran hyvin ettei tarvitse vetää uutta kierrosta niissä. Hänkin on ilmeisesti vähän hakannut päätään pulpettiin tuon englannin kuuntelun kanssa, ja Iltalehteenkin asti oli tullut mainintaa jostain epäselvästä kysymyksestä.

Eräs melkein yhtä legendaarinen "ei kuuntelulla väliä vaan tulkinnalla"-kysymys tuli aikoinaan äidilleni englannin kuuntelussa. Nauhalla sanottiin, että jokin asia tapahtui toukokuussa, ja sitten kysyttiin paperissa, tapahtuiko asia keväällä, kesällä vai syksyllä Very Happy Onkohan toukokuu kevättä vai kesää, sitä ei äitini tiennyt, vastasi toisen niistä (ei muista enää mitä) ja meni väärin.
Nuti
Nuti
Admin

Viestien lukumäärä : 187
Ikä : 34

http://fanficluokka.omapalsta.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Viesti  BrainDead Su Syys 25, 2011 5:16 am

Joo siis noi vaihtoehdot on välillä niin hämäriä että ei mitään rajaa.. Englannin koetta tehdessäni katsoin sitä vaan pitkään, että mitä hemmettiä oikeesti, täällä on semmosia mihin kelpaa ihan hyvin kaksi vaihtoehtoa. Ja sitten luin sen jutun iltasanomista, eiköhän siellä sanottu että YTL sanoo juuri sen vastauksen oikeaksi, johon mä pistin just sen toisen... Kyllä otti päähän sen jälkeen :D Serkunkin kanssa ollaan tästä puhuttu, että ei ne siellä mitään kielitaitoo testaa vaan sitä kuinka hyvän arpaonnen sattuu omistamaan. Tai sitten ajatustenlukutaidon. Mun mielestä noi kokeet on siinä mielessä tosi huonoja (niin kukakohan omistaa surkeimman arpaonnen ikinä?). Allekirjoitin sen adressinkin :'D

Ja sama juttu oli ruotsin heti ensimmäisessä monivalinnassa, vaihtoehtoina oli "hän ymmärsi rahan päälle" ja "hänellä oli voimakas oma tahto". Vastasin jälkimmäisen, vaikka mun mielestä tuo toinenkin olisi voinut olla ihan yhtä oikein. Ja nyt voisin melkein pistää pääni pantiksi, että YTL:n mielestä tuo ensimmäinen on oikein.. Teki siinä vaiheessa jo mieli heittää paperit seinään ja jättää leikki siihen :D Että ei hyvää päivää.

Huhh, huomenna alkaa autokoulu 8) Jännittää.
BrainDead
BrainDead
Kynäniekka

Viestien lukumäärä : 60
Ikä : 30

Viesti  Vuuruu Ti Helmi 21, 2012 6:59 am

Hellouh~ *heilauttaa kättään ja toivoo jonkun olevan hengissä*

Tulin tänne höpäjämään, kuinkas ihmisillä sujuu? Olettekos kirjoitelleet, hurahdelleet uusiin fandomeihin, tehneet jotain kivaa tms? :3

Meikäläinen on onnistunut hurahtamaan (jo kuolleeseen) The Producers - fandomiin, koska se sattuu olemaan lempimusikaalini <3 Jos käytte Porin suunnalla, menkää ihmeessä katsomaan sen suomalaisversio Porin teatteriin <3
Olen varsin innostunut tuossa fandomissa esiintyvästä Carmen/Roger - parituksesta... He ovat vain niin stereotyyppisiä homoja, että pakko rakastaa XDD

Ja toinen fandom miun listalla on tällä hetkellä Putous xD Jotenkin tän vuoden sketsihahmot on vaan iskenyt mua suoraan suoneen, ja työn alla on kaksi ficciä tästä kaudesta, ja lisää tulee... Toisessa ficissä tapahtuu randomia Yossu x Köliä (se on niin hirrveeen söpö pari <3) Lapin tuntureilla ja toisessa Uskon Maria-sisko löytää veljensä nukahtaneena kaapista x3
...joo, ei siis yhtään randomeja ideoita mulla XD

Itse olen tällä hetkellä Ylläksellä, laskettelen päivät ja kirjoitan yöt, ihanaa elämää ~! <3
Laskettelu on varmaan ainoa urheilulaji, jota en tee paljon koskaa vasten tahtoani >"D
Ylläksellä olosta sain muuten idean siihen Yossu/Köli-ficciin >'3 Ahahaa, huumoriromanssifluffia on niin mukava kirjoittaa ~

Mutta rakkaat ficcarit, kirjoittakaa, pwetty pwetty pwease! Tää on niin kiva pikku foorumi, ei se saa kuolla :'C
Vuuruu
Vuuruu
Raapustelija

Viestien lukumäärä : 35

Viesti  Genma Ti Helmi 21, 2012 7:14 am

Mitäs tänne, eipä erikoisempia. Tekstiä syntyis taatusti, jos vaan sais kaikki ajatukset paperille. Olen jopa saanut yhdelle ficcisarjalle niin uskollisen ihailijan, että tämä kärttää uusinta jaksoa jos menee liian kauan julkaisussa. (Niinkuin itselläni on päässyt tapahtumaan.)

Hmm...itse en silleen koskaan ole kokenut "Kevät koittaa Hitlerille" homoeroottisena. No jaa, kukin tyylillään.
Genma
Genma
Kynäniekka

Viestien lukumäärä : 61
Ikä : 48

Viesti  Vuuruu Ke Helmi 22, 2012 8:14 am

^ En minäkään musikaalia muuten homoeroottisena vedä, ainoastaan noi hyypät.. Itseäni kyllä ottaa pannuun maailman Leo/Max- parittajat, kun musikaalissa olisi jo valmiiksi Carmen ja Roger, joita en ainakaan itse voi olla käsittämättä homoina. Jep jep, mutta eihän ihmisiä voi estää parittamasta..
Joops, eipä siitä sen enempää ~
Vuuruu
Vuuruu
Raapustelija

Viestien lukumäärä : 35

Viesti  Rai Ti Helmi 28, 2012 4:28 am

Jee, muutkin ovat vielä elossa!

Vuuruu-chanin Putous-ficit kuulostaa mielenkiintoisilta. Mulla on useampiki sarja, jota tykkään seurata, mutta saan fanficcejä aikaiseksi aina vaan tyyliin Minatosta... Oon vissiin kaavoihin kangistunut. Laughing Ihailtavaa siis, että sä osaat ja pystyt kirjottamaan monesta eri fandomista!

Vääh, mun elämään ei kuulu mitään jännää. Koulu vituttaa eikä inspiroi yhtään, mutta onneksi sain työpaikan ja voin rahankiilto silmissä työnarkomanisoitua. Twisted Evil Opiskelen tällä hetkellä AMK:ssa, mutta yliopistossa olisi ehkä enemmän minua kiinnostavia sydeemejä. Oon pohtinu, josko pitäis välivuoden. Keräis rahaa ja kattois sitte, mitä tekee. Ei oo mun alaa oikeen tää tämän hetkinen.

Tänään tulee Helsingin herra! Tykkään siitä sarjasta jotenki tosi paljon. I love you Se maalaisjuntti mies on niin ihana ja symppis ja ja ja HIRRRRRVEEN KOMEE. Hihi. cyclops

Rai
Rai
Raapustelija

Viestien lukumäärä : 24
Ikä : 32

http://wackythingshappening.blogspot.com

Viesti  Sponsored content

Sponsored content

Sivu 7 / 7 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7