Fanficcarien luokka
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Löpinäloota

+11
Horaaneko
BrainDead
Ririe
ainoboy
Genma
envyy
Jatt-An
No-chan
munchlax
Pikkuystävä
Nuti
15 posters

Sivu 4 / 7 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Siirry alas

Löpinäloota - Sivu 4 Empty Vs: Löpinäloota

Viesti  BrainDead Pe Tammi 14, 2011 10:06 am

Hehee toi taekwondo on kyl osoittautunut tosi piristäväks, mulla on hyvä olo aina treenien jälkee. ^^ Opin jopa tekee takakiertopotkun (tai jotai) sillee hitaasti. Mutta ei kestänyt ku pari potkua potkaista, nii oli jo pää ihan sekaisin ja koko sali pyöri.. Johtuuko se siitä että päässä (/aivoissa) jotkut nesteet kulkevat jotenkin? Muutenkaan minulla ei kestä kovinkaan pyöriä, liikassa kun oli tanssia ja pyörittii vähän enemmän, niin meinasin jo kaatua ku pyöri päässä niin paljon. :DD Normaalia...

Muuten oon tässä huomannut, että mulla rusahtelee jäsenet koko ajan. Punnerruksia tehdessä ranteet naksahtavat joka ikisellä punnerruksella, ja potkuja tehdessä paukkuu lonkat, polvet ja selkä... 8D Johtuu kuulemma kuivista nivelistä, mutta miten sen naksahtelun sitten saisi pois? Ei siinä muuten mitään, mutta häiritsee kun treeneissäkin valmentaja ihmetteli että miten mulla voi paukkua ranteet noin paljon. Ja kaverikin kauhisteli niitä ääniä kun potkin.
BrainDead
BrainDead
Kynäniekka

Viestien lukumäärä : 60
Join date : 11.11.2010
Ikä : 30

Takaisin alkuun Siirry alas

Löpinäloota - Sivu 4 Empty Vs: Löpinäloota

Viesti  No-chan Pe Tammi 14, 2011 9:16 pm

Se veli ei saa kuulemma vuoteen viikkorahaa, kotiarestissa kuukauden ettei saa nähä kavereitaan ollenkaan, ja sen pitää muutenkin istua melkee koko ajan huoneessaan häpeemässä, kai se sit sai tietokone kiellon tai jotain vastaavaa. Sen verran ilkeä temppu oli kyllä.
No-chan
No-chan
Raapustelija

Viestien lukumäärä : 44
Join date : 09.11.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : City in the sky

Takaisin alkuun Siirry alas

Löpinäloota - Sivu 4 Empty Vs: Löpinäloota

Viesti  Nuti Pe Tammi 14, 2011 11:45 pm

BrainDead kirjoitti:Hehee toi taekwondo on kyl osoittautunut tosi piristäväks, mulla on hyvä olo aina treenien jälkee...
Kas, siekin harrastat taekwondoa Smile Mie aloitin sen viime syksynä, ja on tullut tämä joululoma laiskoteltua aika lahjakkaasti... saa nähdä miten pääsen muiden mukaan kun tulen taas treeneihin... (seurani treenit ovat periaatteessa jo alkaneet, mutta en ole päässyt tulemaan niihin, koska vietän joululomaani perheeni luona).

Huoh. Yliopistolaisena minulla on pitkä joululoma, mutta koulun alku maistuu puulta. Etenkin kun viime jakso miltei imi mehuni, ja seuraava jakso tulee sisältämään hieman enemmän tavaraa. Kai tämä tästä... Noh, taekwondon harrastus on kyllä syksyllä auttanut jaksamaan, kyä varmasti keväälläkin Smile
Nuti
Nuti
Admin

Viestien lukumäärä : 187
Join date : 06.11.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

http://fanficluokka.omapalsta.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Löpinäloota - Sivu 4 Empty Vs: Löpinäloota

Viesti  Horaaneko La Tammi 15, 2011 5:48 am

Aarg, ehtiiköhän sitä coneihin tänä kesänä. Ihan pakko. :<
Vaan cossata ei kyllä ainakaan ehdi. Olen muutenkin jo niin huvittavan näköinen, että tyypit luulee, et mulla on cossipuku päällä. What a Face
Hihhei, mutta ensi syksynä ehkä Japaniin! Very Happy Jos se onnistuu niin olen kyllä ihan taivaassa. <3 <3 <3 Se on maa, jossa haluan elää ja kuolla. alien

Ja katos, musta tuli ficcari. xD
Horaaneko
Horaaneko
Ficcari

Viestien lukumäärä : 111
Join date : 07.11.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Under the bed

Takaisin alkuun Siirry alas

Löpinäloota - Sivu 4 Empty Vs: Löpinäloota

Viesti  BrainDead La Tammi 15, 2011 9:10 am

Nuti: Joo, minäkin kuulun take-harrastajiin :3 Alotin nyt keväällä, huomenna olisi toiset viralliset treenit ja perjantaisin on aina sellaiset vapaaehtoiset lisätreenit, niissä olen vieraillut vähän useammin. Kivalta lajilta vaikuttaa, ja kun meidän porukkakin on niin hyvä, niin treeneissä tosiaan viihtyy. Tosin kun olen aika ujo aina ensialkuun, niin en vielä juuri ketään tunne, mutta tämmönen tuntuma nyt on. x) Mulla pelotti ihan tajuttomasti, että olisin ainoa, joka aloittaa nyt "kesken lukukauden", mutta onneksi siellä oli myös kaksi muuta tyttöä mun lisäksi aloittamassa! ^^

Onneksi olen luonnostaan suht notkea, niin ei haitannut mun liikkuvuutta, vaikka joululoma menikin ihan laiskotellessa ja en muistanut venytellä ollenkaan. Very Happy Spagaatti ei kyl enää onnistunut että hmm... Ja nyt kun tosiaan tulin näin kesken kauden, niin asiaa on opeteltavana ihan järettömästi ja mulla oli opettelemista vielä niissä perusjutuissakin, kun eilen alettiin opettamaan jo jotain liikesarjoja. Eh en oikein enää muista niitä 8D Mut keltasen vyön kokeissa ei varmaan tarvitse vielä osata mitään kauhean vaikeita juttuja.


Kaveri toi mulle jotain punssikakkua... O_O Ei itse pystynyt syömään kun oli niin pahaa 8D Mun mielestä ei maistunut mitenkään ihmeelliselle, mut haisee kyl.. Kauheen ällömakeaa vaan ja alkaa heti janottamaan, niin ei pystynyt syömään paljoa kerrallaan


E: Kiva, onnistuin jo toisissa virallisissa treeneissä telomaan varpaani XD En oo lääkäris käyny niin ei oo varmuutta ovatko murtuneet, mutta aika pahalta tuntuvat.
BrainDead
BrainDead
Kynäniekka

Viestien lukumäärä : 60
Join date : 11.11.2010
Ikä : 30

Takaisin alkuun Siirry alas

Löpinäloota - Sivu 4 Empty Vs: Löpinäloota

Viesti  envyy Ti Tammi 18, 2011 6:09 am

Loma kyllä kangisti meikäläisenkin aika tehokkaasti. Harrastan tanssia ja ekoilla harkoilla tuntui, ettei jaksa tehdä yhtään mitään. Very Happy Paikat niin jumissa, ettei joitakin liikkeitä edes kärsinyt tehdä.

Ja nyt kun pitää ylppäreihin valmistautuessa reenata pakaralihaksia (siis istua tehokkaasti kirjan ääressä) niin on alkanut tulemaan ihmeellisiä selkävaivoja. Kroonista vihlomista alaselässä, ei tekisi mieli istua ollenkaan oppitunneilla, kun sattuu niin paljon. Myös hartiaseutu on tosi jumissa, mikä tosin on itselläni todella yleistä.

Coneista tuli mieleen, että itse ainakin olen desuconiin tulossa. Muihin en varmaan ehdikkään, työnhaku minullakin on päällä. Pitäisi CV:t sun muut jaksaa vääntää, mutta jotenkin ylivoimaisen vaikealta se tuntuu tällä hetkellä.
envyy
envyy
Raapustelija

Viestien lukumäärä : 47
Join date : 09.11.2010
Ikä : 31

Takaisin alkuun Siirry alas

Löpinäloota - Sivu 4 Empty Vs: Löpinäloota

Viesti  Nuti Ti Tammi 18, 2011 9:25 am

^ Kangistuneet kankut minullakin, kun aloitin tänä viikkona taekwondon kevätkauden. Liikkeet olivat ihan hukassa ja vatsalihakset tuntuivat murhalta (niin kuin ei olisi aiemminkin tuntunut). Meillä oli muuten tänään liikesarjojen tekemistä: Taekwondossa on tapana huikata ääneen liikesarjan nimi kun on saanut sarjan huidottua, ja kuulosti hauskalta kun epätasaisin välein kuuluu koreankielisiä huikkauksia kovaa ja korkealta. Kuulosti ihan joltain japanilaiselta shounen-henkiseltä tappelupeliltä Very Happy

Huh, oma kesätyötilanne sai helpostusta. Minun pitää joka tapauksessa tehdä kandityö kesätyöpaikallani, ja kun kysyin oman pääaineeni kandityön tekemisestä, sain selville, että kaikille kandityötä sinä vuonna tekeville opiskelijoille yritetään järjestää kandityöpaikka (useimmat menevät vissiin kouluni laboratorioihin labra-apulaisiksi). Sikäli siis turvattu. Aion kuitenkin mennä kiusaamaan muitakin yrityksiä kesätyöhamuamisilla siltä varalta ettei koulun kautta tärppää.
Nuti
Nuti
Admin

Viestien lukumäärä : 187
Join date : 06.11.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

http://fanficluokka.omapalsta.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Löpinäloota - Sivu 4 Empty Vs: Löpinäloota

Viesti  BrainDead To Tammi 20, 2011 8:49 am

Hups, oon jo kaks tuntia tehnyt englannin esseetä ja vielä pitäis saada väännettyä jotain 50 sanaa. Very Happy Ei siis todellakaan paha, mutta miten nyt on niin vaikeaa saada yks essee tehtyä, kun yleensä saan ne kirjoitettua hetkessä? Aihekkaan ei ole ihan mahdoton; millaista olisi tuntea, ettei kukaan rakasta tai hyväksy sinua. Pitäisi tämän illan aikana saada lähetettyä oppimappiin, meikän opettaja ei taida oikein tykätä musta, kun kaikki työt on aina myöhässä ja en oikein keskity tunneilla.. Kun eilenkin piti lähteä lääkärille kesken tunnin, katsoi minua oikein vihaisesti. XD

Joo tulipa tänään nukuttua tehokkaasti 12 asti.. Mitenköhän sitä huomenna herää kouluun 8D Mut ei onneks oo kun 3 tunnin päivä ja sit illalla on tiedossa treenit, joten näillä eväillä tsemppaan itseäni.


E: sain kyllä karuimman puhelun ikinä... Ei ollut paniikkikohtaus taaskaan kaukana, kun kuulin että isä kuskattu OYSiin (Oulun yliopistolliseen sairaalaan). Onneksi oli kaveri siinä tilanteessa pitämässä mua kasassa.
BrainDead
BrainDead
Kynäniekka

Viestien lukumäärä : 60
Join date : 11.11.2010
Ikä : 30

Takaisin alkuun Siirry alas

Löpinäloota - Sivu 4 Empty Vs: Löpinäloota

Viesti  Genma To Tammi 27, 2011 10:52 am

Jahhuu, kuten Kiba huutaisi tässä tilanteessa. Tämä mies on tehnyt töitä kolme vuorokautta, toivottavasti nyt nappaisi lopullisesti. alien

Nyt seuraava projekti onkin painon tiputus. Very Happy
Genma
Genma
Kynäniekka

Viestien lukumäärä : 61
Join date : 07.11.2010
Ikä : 48
Paikkakunta : Helsinki

Takaisin alkuun Siirry alas

Löpinäloota - Sivu 4 Empty Vs: Löpinäloota

Viesti  BrainDead Pe Tammi 28, 2011 4:21 am

Onnea työpaikasta, Genma! ^^ Itse olen jopa ehtinyt hakemaan muutamiin kauppoihin, mutta tieto saadaan vasta keväämmällä.. Ja seurakunnaltakin ajattelin hakea, niin jo on kumma jos tänä kesänä ei jostain töitä heru.

Hehh, mihinkähän soppaan työnsin lusikkani, kun osallistuin Impromangaan... 8D
BrainDead
BrainDead
Kynäniekka

Viestien lukumäärä : 60
Join date : 11.11.2010
Ikä : 30

Takaisin alkuun Siirry alas

Löpinäloota - Sivu 4 Empty Vs: Löpinäloota

Viesti  No-chan Ma Tammi 31, 2011 2:43 am

Genma: Onnea työpaikasta! =)

Jotenki minusta tuntuu, että kevät on ilon ja ihmeiden aikaa. Tänään koulussa se eräs kaverini, joka sanoi toiselle kaverilleni ettei halua enää kaveerata, toi laivalta suklaata sille, jonka kaveri ei enää halunnut olla. Suklaalevyn päällä oli lappu: "****lle, sovitaax? t. ****" Ja sitten ne halas. Jee, siis ny kaikki on taas kaverien elämässä hyvin, toisinkuin omassani :'/

Haluaisin ns. kevennettyyn matematiikkaan, koska en oikeasti ymmärrä ja sen takia en pärjää, mutta minua ei päästetä sinne. D:< Omasta mielestäni minulla on melko painavat perusteet päästä sinne, eräs luokkalaisenikin pääsi. Luokkalaiseni tilanteessa oli kuulemma jotain erikoista, jonka takia hän pääsi sinne. Omat perusteluni ovat ne, etten ymmärrä opettajamme selityksistä hölkäsen pöläystä, hän selittää nopeasti, vaikeasti ja änkyttää samaan aikaan, joten puhetta on melko vaikea ymmärtää. Lisäksi minulla on aina ollut huono matikkapää enkä päässyt yhdestäkään viime syksyn matikankokeestä läpi. Molemmista tuli hieno 4½ =___=''

Minulla on oikeasti iso ongelma se matikka, ja pelkään että jään luokalle sen takia. Välitodistuksessa matikannumeroni oli 5, ja pelkään että se laskee... :'<
No-chan
No-chan
Raapustelija

Viestien lukumäärä : 44
Join date : 09.11.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : City in the sky

Takaisin alkuun Siirry alas

Löpinäloota - Sivu 4 Empty Vs: Löpinäloota

Viesti  BrainDead Ke Helmi 02, 2011 6:33 am

^ Eikö siellä päästetä mihinkään pienryhmiin tai tukiopetukseen, jos tarvii apua? :O Meillä ainakin yläasteella oli pienryhmät ja sitten vielä erikseen tukiopetusta. Mutta kaikki kävi täällä ihan samaa matikkaa, ei ollu mitään vaikeampia tai helpompia ryhmiä.
Mullakin matikka vähän takkuilee, lukion pitkää matikkaa kun luen ja en todellakaan omaa hyvää matikkapäätä. Miksiköhän menin senkin sitten valitsemaan, en tiedä... Ja en nyt enää viitsi lyhyeen vaihtaa, kun 8 kurssia on suoritettuna, niin ei tässä vaiheessa huvittaisi luovuttaa. : D Oon mä ihan kohtalaisia numeroita vetänyt, ja ensimmäinen vuosi kun meni vielä ihan ookoosti, niin eipä siinä.
Tosiaan, tänäänkin olen melkein 5 tuntia tuota matikkaa lukenut kun huomenna on koe. Ja tuntuu, että juuri mitään ei ole tarttunut päähän, vaikka oon käynyt kaiken huolellisesti läpi (tai viimeinen kappale on vielä käymättä)... Onneksi maol on tukena ja kyllä mä varmaan jotain siinä osaan, ainakin kaikki perusjutut. :d
BrainDead
BrainDead
Kynäniekka

Viestien lukumäärä : 60
Join date : 11.11.2010
Ikä : 30

Takaisin alkuun Siirry alas

Löpinäloota - Sivu 4 Empty Vs: Löpinäloota

Viesti  envyy Ti Helmi 08, 2011 10:38 pm

Monilla tuntuu olevan ongelmia matikan kanssa. Kummallista ettei päästetä tukiopetukseen jos oikeasti sitä haluaa. =/ Jospa vanhemmat voisivat asiaan puuttua?

Braindead: sinäkin painit lukiomatikan kanssa, onneksi olkoon Very Happy Itselläni tosin on lyhyt matikka, kurssit mennyt yleisesti ottaen hyvin, joten päätin kirjoittaa matikan ylppäreissä. Paha virhe! Eilen oli prelit, enkä oikeasti osannut paljon mitään, enköhän kuitenkin onneksi läpi pääse. Saa nähdä miten itse ylppäreissä käy..
Kertauskurssilla yritetään palauttaa jotain ykkös vuoden juttuja päähän, ei härre god siitä tullut omalla kohdallani ainakaan yhtään mitään. Ennen prelejä tulikin sitten kiire kerrata ja kolmessa päivässä yritin kolme kurssia kahlata läpi itsenäisesti.
Mutta ei matikan kirjoittamista tarvitse pelätä vaikka tässä kauhu kuvia luonkin. Very Happy Ja aina voit silti vaihtaa lyhyeen matikkaan, kaverinikin teki niin puolessa välissä 2. vuotta (tosin hän taitaa käydä 4 vuodessa lukion). Tietysti jotain kursseja menee "hukkaan" mutta ihan oman tuntuman mukaan kannattaa miettiä. Toisaalta lyhyessäkin matikassa on ne ikävät puolensa, kuten ah niin ihana talousmatematiikan kurssi. Ja paljon sanallisia tehtäviä, joissa olen erityisen huono. Smile
envyy
envyy
Raapustelija

Viestien lukumäärä : 47
Join date : 09.11.2010
Ikä : 31

Takaisin alkuun Siirry alas

Löpinäloota - Sivu 4 Empty Vs: Löpinäloota

Viesti  Nuti Ti Helmi 08, 2011 11:27 pm

Voi kurja :C

Mieleeni tuli (vähän viiveellä) eräs ajatus tukiopetuksen suhteen: ainakin meidän koululla (opiskelen siis teknillisessä yliopistossa) näkee aina silloin tällöin ilmoituksia siitä, että halutaan palkata joku opiskelijoista opettamaan lukiotason matikkaa / korkeakoulujen pääsykokeisiin vaadittavaa matikkaa / korkeakoulun ekan vuoden matikkaa. En tiedä, miten hyvin tuolla metodilla tärppää, mutta uskoisin että se voisi ehkä toimia: opiskelijat saisivat opetuksesta pientä palkkaa ja tavaraa CV:hen, tosin heillä voi olla kiire omien opintojensa kanssa. Mutta jos teidän paikkakunnilla sattuu olemaan yliopistoja tai teknilliseen alaan keskittyviä korkeakouluja (Helsingissä, Espoossa, Vaasassa ja Tampereella ainakin on), voisi niihin ilmoitustauluilla hakea jotakuta matikan tai fysiikan opiskelijaa tukiopettajaksi.

Oma niksini matikan opiskeluun: itse opin ainakin parhaiten tekemällä tehtäviä enkä niinkään lukemalla. Se riippuu varmastikin henkilöstä, mutta minulle tehtävien tekeminen (ja opettajan/assarin kiusaaminen) ovat parhaita oppimismetodeja. Lukemista toki tarvitaan terminologian ja sellaisen ymmärtämiseen, mutta taito lujittuu tekemällä.
Nuti
Nuti
Admin

Viestien lukumäärä : 187
Join date : 06.11.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

http://fanficluokka.omapalsta.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Löpinäloota - Sivu 4 Empty Vs: Löpinäloota

Viesti  envyy Ke Helmi 09, 2011 12:45 am

Joo komppaan vielä Nutia siinä, että harjoittelu ja läksyjen tekeminen OIKEASTI auttaa matikan suhteen. Olen koko lukion ajan tehnyt matikan läksyt tunnollisesti ja se on auttanut minua saamaan kursseista kasia ja ysiä, vaikkei minulla oikeastaan mikään hyvä matikka pää olekaan. Kun tekee paljon tehtäviä, tehtävien rungot oppii tuntemaan ja silloin tietää mitä tehdä Smile
Itelläni vain jäi noihin preleihin harjoittelu kehnoksi ja siksi prelitkin meni huonosti. =/
envyy
envyy
Raapustelija

Viestien lukumäärä : 47
Join date : 09.11.2010
Ikä : 31

Takaisin alkuun Siirry alas

Löpinäloota - Sivu 4 Empty Vs: Löpinäloota

Viesti  Nuti Ke Helmi 09, 2011 2:34 am

Surku D: Joskus kokeissa voi vaikuttaa myös huono tuuri.
Nuti
Nuti
Admin

Viestien lukumäärä : 187
Join date : 06.11.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

http://fanficluokka.omapalsta.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Löpinäloota - Sivu 4 Empty Vs: Löpinäloota

Viesti  Horaaneko La Helmi 12, 2011 9:21 am

Whii, täällä taas! Very Happy Muistin tän paikan eilen ja nyt päätin käydä kattomassa, että miten menee. ^^ Koulu, harrastukset ja roolipelit vie kaiken ajan. (ääh haluun jo päästä pelaamaan Kylässä...!)
Tuskalliselta kuullostaa teidän koulunkäynti. Itse pääsin vikan matikankokeeni läpi ja sain kakkosen. Smile
Hyvin se meni siis! Kasiluokan laskujahan ne tasoltaan oli, mutten muistanut silti, mikä on joku verranto. >8D (sama pää kesät talvet -sanonta ei pidä paikkaansa)
Nyt sitten tää koulu läpi ja viiden päivän pääsykokeille Imatralle. Sieltä jos valmistun, niin olen virallisesti (köyhä) kuvataiteilija. Very Happy
Ja mulla kun oli haaveena tulla vaikka miksi. Eläinlääkäri, avustustyöntekijä, palomies, poliisi, kuvataiteen tai äikän opettaja... Ja mitä musta tuli? Vaikka sanoin joskus, ettei musta tule taiteilijaa niin kuin siskoista, niin tässä se nyt nähdään. Rolling Eyes *huokaisee ja katsoo keskeneräistä maalaustaan* Noh, tää pitää kuitenkin tehdä loppuun. >: D
Horaaneko
Horaaneko
Ficcari

Viestien lukumäärä : 111
Join date : 07.11.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Under the bed

Takaisin alkuun Siirry alas

Löpinäloota - Sivu 4 Empty Vs: Löpinäloota

Viesti  BrainDead La Helmi 12, 2011 10:41 am

Matikka-aiheeseen liittyen vielä: tehtävien teko todellakin auttaa! En varmasti pääsisi yhdestäkään kurssista läpi, jos en olisi niin tunnollinen tekemään läksyjä. Tosin kokeeseen lukemista varten en yleensä jaksa alkaa niitä kertaustehtäviä vääntämään, varsinkaan jos aikaa on vähän. Silloin käyn vain kaikki tehdyt tehtävät huolellisesti läpi.

Hohoo, tulin ihan vasta leiriltä (ja vaikka kello jo noin paljon niin tulin dataamaa...), mahtavaa oli ja tuli treenattua melkein 5 tuntia! Tutustuin vähän paremmin meidän takeporukkaan ja ehkä jopa opin jotain (ottelemaan ainakin). En kyllä tajua, miten mun vaatteet tuoksuu ihan yhdelle pojalle, vaikka me kyllä makoiltiin vierekkäin aina tauoilla, mutta ei kai toisen haju niin helposti tartu. Vai? :DD
BrainDead
BrainDead
Kynäniekka

Viestien lukumäärä : 60
Join date : 11.11.2010
Ikä : 30

Takaisin alkuun Siirry alas

Löpinäloota - Sivu 4 Empty Vs: Löpinäloota

Viesti  Jatt-An Su Helmi 13, 2011 1:32 am

Hahaa, sain vihdoin taisteltua laiskuuttani vastaan ja pistettyä pystyyn topicin AU-ficeille.: D On jo pidempään pitänyt tehdä tuo, mutta vasta eilen kun luin erään ficin jossa AU:ta oli käytetty aivan järkyttävän hyvänä mausteena, sain tarvittavan potkun persauksilleni.


Kello on varttia yli kaksi ja allekirjoittanut istuu tässä edelleen yöpuku päällä. Pitäisi tehdä kaikenlaista, piirtää yksi art grade ja yksi kavereille luvattu sarjakuva (aiotaan koittaa onneamme Visonääri 20X0 -kilpailussa :3) ja vielä lisäksi lukea yksiin huipputärkeisiin uskonnonkokeisiin. Noihin kokeisiin luku vaan ei jaksa yhtään innostaa kun uskonto on viime aikoina ahdistanut niin hirveästi. Tunnen itseni tekopyhäksi kuuluessani kirkkoon vaikka mikään Jumala ei voisi vähempää kiinnostaa, mutta toisaalta en tässä iässä halua erotakaan kirkosta kun en vielä tiedä, mitä maailmasta ja uskonnosta oikeasti ajattelisin.

Joo-o. Eilen oli koko päivän aivan hirvittävä olo ja yritin saada sitä ulos soittamalla piano. Auttoi ainakin siinä mielessä, että nuo pianoläksyt edistyivät ihan kivasti (ainakin siihen asti kunnes huomasin, että eräässä edytissä jossa en tarvinnut oikean käden pikkurilliä ollenkaan, tämä kyseinen sormi kuitenkin liikkui jännästi tahdissa mukana. Sen jälkeen oli vähän vaikea keskittyä enää). Nyt on onneksi paljon parempi fiilis.

Hiihtoloma on jo nurkan takana, vaikka vastahan koulu taas alkoi.
Jatt-An
Jatt-An
Kynäniekka

Viestien lukumäärä : 58
Join date : 08.11.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Pori

http://jatt-an.deviantart.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Löpinäloota - Sivu 4 Empty Vs: Löpinäloota

Viesti  No-chan Su Helmi 13, 2011 8:01 am

Hei tuli muuten mieleen yksi asia mikä ärsyttää joissain Naruto ficeissä. Niin monessa ficissä annetaan Leen ihastuksen Sakuraa kohtaan näkyä melkein ärsyttävänkin paljon, mutta kuka unohti että myös Naruto on lääpällään Sakuraan? Ja alkuperäisessähän sarjassa Naruton ihastus pinkkihiuksista kohtaan näkyy melkein selkeämmin kuin Leen. Narutohan on melkein joka välissä pyytämässä Sakuraa treffeille, Lee pyysi häntä tyttöystäväkseen vain sen yhden ainoan kerran... Ja tulikin aika rumasti torjutuksi... Mutta kuka tietää mitä pottapää ajattelee sitten pienessä päässään..
No-chan
No-chan
Raapustelija

Viestien lukumäärä : 44
Join date : 09.11.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : City in the sky

Takaisin alkuun Siirry alas

Löpinäloota - Sivu 4 Empty Vs: Löpinäloota

Viesti  Nuti Su Helmi 13, 2011 8:11 am

^ Kai se johtuu siitä, että Narutolla on enemmän vakioparitettavia kuin mitä Leellä (jolle on suotu Sakuran lisäksi vakiopariksi myös Gaara). Sekaannukseksi Selvennykseksi otetaan aihetta kuvaava yhtälö:

C = A/B

(A on hahmon energisyys, B on vakioparitusvaihtoehtojen lukumäärä ja C on yhtä paritusvaihtoehtoa vastaava energiamäärä)

Näin huomataan, että ylienergisellä ja vähemmille hahmoille paritetulla Leellä riittää törsättäväksi enemmän nuoruuden voimaa kuin mitä joka toiseen paritusficciin töytäistyllä Narutolla.

*valmistautuu matemaattista viikon alkua varten*
Nuti
Nuti
Admin

Viestien lukumäärä : 187
Join date : 06.11.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

http://fanficluokka.omapalsta.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Löpinäloota - Sivu 4 Empty Vs: Löpinäloota

Viesti  No-chan Su Helmi 13, 2011 8:26 am

Äh, niinhän se on mutta kerrakseen rasittavaa/harmittavaa/ärsyttävää/surullista ainakin minulle, kun olen niin kovasti mieltynyt Leehen...
No-chan
No-chan
Raapustelija

Viestien lukumäärä : 44
Join date : 09.11.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : City in the sky

Takaisin alkuun Siirry alas

Löpinäloota - Sivu 4 Empty Vs: Löpinäloota

Viesti  Rai Su Helmi 13, 2011 9:44 pm

Ää. Stressaa ja ahdistaa. Kirjoitukset lähestyy päivä päivältä, ja minä laiskiainen keksin aina jotain muuta puuhaa, ettei vain tarvitsisi lukea niihin. Rolling Eyes

Aamu alkoi ihanasti, kun luin ficciä ja kutsuin koiraani samaan aikaan => päädyin huutamaan: "Jiraiya, Jiraiya!" Huutelin jonkin aikaa ennen ku edes tajusin mitä sanoin! Voi jestas... Sisko katso mua hyvin epäuskoisen ja -toivoisen näköisenä ovelta ja teki kunnon facepalmin. No, tällaista on perus narutardificciholistin elämä. Kutsun välillä ties ketä Naruto-hahmoiksi vahingossa, kun pyörii joku ficci tai itse sarja päässä. Razz

Ja sitten... lähdin autolla koululle (tänään oli ruotsin YO-kuuntelu), niin eiköhän siinä ollu se saakelin vaihdelaatikko niin jäässä, etten saanu vaihteita päälle! Alkumatka meni hyvin, mutta sitten jumituin risteykseen enkä saanu enää ykköstä päälle. Iskä onneksi ajoi takana, niin viitoin sen mun luokse ja se repi sen vaihteen ykköselle. Ja sitten en saanu enää kakkoselle enkä takaisin ykköselle! No, vaihdettiin autoja ja minä menin iskän sulaneella autolla koululle. Laughing

Itse kuuntelu meni kai ihan ok. En tiiä. Osittain surkeesti ja osittain hyvin. Huokaus. Tunnin päästä täytyy lähteä töihin, toivottavasti siellä tulee olemaan ihan hauskaa. Toivottavasti.

Vihaan tätä helkutin pakkasta. Täällä Lapin perukoilla on ollu -30 astetta melkeen joka hiton päivä. Plääh.
Rai
Rai
Raapustelija

Viestien lukumäärä : 24
Join date : 07.11.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Lapin kylmyydessä 8D

http://wackythingshappening.blogspot.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Löpinäloota - Sivu 4 Empty Vs: Löpinäloota

Viesti  envyy Su Helmi 13, 2011 10:47 pm

^^ No hyvä, että ruotsin kuuntelu meni edes osittain hyvin Very Happy Itsestäni tuntui, etten tajunnut taas vaihteeksi yhtään mitään. Jotenkin kummallisesti ruotsi puuroutuu meikäläisen päässä ja vain kuulee muutaman sanan sieltä, toisen täältä "blalblabla hur trevlig blbalalala en journalist blablabla" Yritä siinä sitten vastata Very Happy No voinpahan ainakin yrittää tsempata kirjallisissa. Smile
No joo, johtuupi tuo ehkä siitäkin, kun olen flunssassa ja huonosti nukuttu yö takana =/

Onneksi meidän auto lähti käyntiin. :O Tosin meillä on automaattivaihteinen auto, niin ei tarvitse vaihteiden kanssa leikkiä. Äiti oli kiltti ja ajoi mut kouluun (äitini on opettaja samassa koulussa, eli sama osoite oli) ja kuuntelun jälkeen sain varastaa auton itselleni ja ajaa kotiin. Tosin takaisin tullessa ei meinannut mennä pakki päälle, kun peruutin koulun pihasta ;D

Ongelmia kirjoituksiin lukemisessa? Tee aikataulutus kalenteriin. Päätät tarkkaan mitä luet, ei näin: "jos sitä ensi viikolla vähän historiaa (tai mitä ikinä kirjoitatkaan)" vaan: "Tänään luen 1. kurssin kirjan." jne. Itse huomasin hyväksi menetelmäksi ennen prelejä. Onnea ylppäreihin ja koeta saada luetuksi :3
envyy
envyy
Raapustelija

Viestien lukumäärä : 47
Join date : 09.11.2010
Ikä : 31

Takaisin alkuun Siirry alas

Löpinäloota - Sivu 4 Empty Vs: Löpinäloota

Viesti  Rai Ma Helmi 14, 2011 6:56 am

Kiitos samoin! Very Happy Olen niin saamaton, että tuskin saisin aikatauluakaan aikaan. Okei, nyt mun on tsempattava. Mutta nyt, kun koulu loppui, olen tyyliin kokopäiväisesti töissä... Ei oikein riitä aika lukemiseen. :/ No, on vain pakko jostain tempaista aikaa lukea...
Rai
Rai
Raapustelija

Viestien lukumäärä : 24
Join date : 07.11.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Lapin kylmyydessä 8D

http://wackythingshappening.blogspot.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Löpinäloota - Sivu 4 Empty Vs: Löpinäloota

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 4 / 7 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa