Fanficcarien luokka
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Löpinäloota

+11
Horaaneko
BrainDead
Ririe
ainoboy
Genma
envyy
Jatt-An
No-chan
munchlax
Pikkuystävä
Nuti
15 posters

Sivu 3 / 7 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Siirry alas

Löpinäloota - Sivu 3 Empty Vs: Löpinäloota

Viesti  BrainDead To Joulu 23, 2010 1:47 am

Kiitos vielä Genma. ^^ Ja onnittelen samaan syssyyn Kawamarua!

Mulla tuntuu pitkästä aikaa olevan peräti jotai inspiraatiota. Ois neljä (tai jopa viis) ideaa uusista fanficeistä, mutta ehkä pidän tuon joulukalenterin jälkeen pienen tauon. Piirtäminen kans inspaa pitkästä aikaa, siitä muutoksesta oon kyllä tyytyväinen. B)
Tosin koska äikän opemme on niin hurmaavan ihana, hän antoi meille loman ajaksi luettavaksi Tuntemattoman sotilaan... Kiinnostaa kuin kilo p*skaa. Ehkä saan sen luettua ennen kuin saahaan joululahjat, tiiän että tiedossa on monta kirjapakettia, joten mulla on aika kova kutina, että luen ennemmin niitä kirjoja, ku Tuntematonta :d Mutta on se kumma kun se tekstikin on pienempää ku kärpäsen läjä, siitä ei meinaa saada selkoa edes lasien kanssa.
BrainDead
BrainDead
Kynäniekka

Viestien lukumäärä : 60
Join date : 11.11.2010
Ikä : 30

Takaisin alkuun Siirry alas

Löpinäloota - Sivu 3 Empty Vs: Löpinäloota

Viesti  envyy To Joulu 23, 2010 2:13 am

Äläs nyt, Tuntematon sotilas on loisto kirja. Very Happy Pitää vain osata ymmärtää sen ajan huumoria, niin kirjasta saa tosi paljon irti. Mutta onhan se kieltämättä vähän vaikealukuinen kirja, joka vaatii hiukan kokeneempaa lukijaa. Mutta eipä makuasioista voi kiistellä.
Ja suurennuslasi käteen, niin eiköhän sitten tekstistä jotain selvää saa. xD
envyy
envyy
Raapustelija

Viestien lukumäärä : 47
Join date : 09.11.2010
Ikä : 31

Takaisin alkuun Siirry alas

Löpinäloota - Sivu 3 Empty Vs: Löpinäloota

Viesti  BrainDead To Joulu 23, 2010 2:37 am

Niin no, mitään lopullista en voi Tuntemattomasta vielä sanoa, kun en ole kirjaa edes avannut.. Very Happy Mutta en jaksa edes katsoa sitä elokuvaa, niin tekee varmaan tiukkaa. Tuommoiset sotajutut ei oikein ole mua varten, en ole koskaan ollut kiinnostunut sellaisesta kirjallisuudesta enkä myöskään elokuvista (johtuisko siitä, että en yleensäkään halua nähdä/kuulla/lukea kun ihmisiä ammutaan). Näkeepähän sitten kirjan luettuaan, oliko se hyvä vai ei. Tosin ihmetyttää vähän noi jotkut kirjavalinnat, miksi koulussa luetaan niin kuivia kirjoja? Muistaakseni olen lukenut vain yhden oikeasti hyvän kirjan, jonka siis opettaja on määrännyt. Esim. Seitsemän veljestä oli täyttä tuskaa ja en koskaan päässytkään siinä loppuun. Very Happy

EIIIH jäin niin keskittyneesti kirjoittamaan tätä viestiä, että poltin pitsan pohjaan!! XDD Miten mä aina onnistun tässä..
BrainDead
BrainDead
Kynäniekka

Viestien lukumäärä : 60
Join date : 11.11.2010
Ikä : 30

Takaisin alkuun Siirry alas

Löpinäloota - Sivu 3 Empty Vs: Löpinäloota

Viesti  Jatt-An To Joulu 23, 2010 4:30 am

Luin itse tuon Tuntemattoman vähän aikaa sitten koulua varten ja itseänikin vähän epäilytti aluksi kun hirveästi varoiteltiin tekstin olevan vaikealukuista. Hämmästyin sitten kovasti kun ei se mielestäni ollut sitä ollenkaan. Tosi mukaansa tempaavaa ja kivaa luettavaa, rakastuin siihen tyyliin, jolla se oli kirjoitettu. Ja kaikki se murteilla puhuminen oli niin uuh aah ihanaaihanaa nannaa. Oikeasti harmitti kun olin jättänyt ajattelemattomuuttani lukemisen viimetippaan ja viimeiset sata sivua piti vain selata läpi.
Juonipaljastus:

Niin ja onnittelut Kawamarulle. Ja tietysti oikein hyvää joulua kaikille! Älkää haljetko kinkusta tai kaatako joulukuusta.
Löpinäloota - Sivu 3 Img0019w
Jatt-An
Jatt-An
Kynäniekka

Viestien lukumäärä : 58
Join date : 08.11.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Pori

http://jatt-an.deviantart.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Löpinäloota - Sivu 3 Empty Vs: Löpinäloota

Viesti  ainoboy Pe Joulu 24, 2010 7:22 am

^ hah. Kaadoin jo kerran meidän kuusen Wink Oli vielä aitokin että mikäs siinä sitten neulasia imuroidessa... =D

ainoboy
ainoboy
Raapustelija

Viestien lukumäärä : 26
Join date : 08.11.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Löpinäloota - Sivu 3 Empty Vs: Löpinäloota

Viesti  Nuti Pe Joulu 24, 2010 8:29 am

^ Kuusista puheen ollen, meidän joulukuusi (ihan luomukuusi) haisee ihan koivulta! Tai lähinnä eilen haisi, nyt se alkaa haista vähän tavallisemmalta. Kuulemma tätä on ilmaantunut toisissakin talouksissa, miten teillä? Olen itse analysoinnut, että haju tulee siitä, kun kuusi on tuotu melkein 30 asteen pakkasesta sisälle, sen hajusysteemit ovat menneet sekaisin :'D

Ai niin, ja sain piirtopöydän joululahjaksi! ^^ Bamboo Fun Pen&Touch Medium, eli on A5-kokoa ja ottaa vastaan niin kynää kuin sormeakin. ...eikä siinä vaadittu kuin 1,5 vuoden vihjailu ennen kuin äiti käsitti mitä haluan lahjaksi :'D
Nuti
Nuti
Admin

Viestien lukumäärä : 187
Join date : 06.11.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

http://fanficluokka.omapalsta.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Löpinäloota - Sivu 3 Empty Vs: Löpinäloota

Viesti  Nuti Ti Joulu 28, 2010 7:42 am

Syntymäpäiväonnittelut Soralle! Smile
Nuti
Nuti
Admin

Viestien lukumäärä : 187
Join date : 06.11.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

http://fanficluokka.omapalsta.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Löpinäloota - Sivu 3 Empty Vs: Löpinäloota

Viesti  Horaaneko Pe Joulu 31, 2010 5:02 pm

Mötäs v*ttua? Multa on jäänyt nää löpinälootat kattomatta ja täällähän on kauheet turinat käynnissä! :O Hahahaha, nyt ette pääse musta eroon. Twisted Evil

Vaikka myöhässä sanonkin, niin No-chanille tahtoisin sanoa vielä pahoitteluni. Tuollainen on kamalaa, varsinkin jos on huono lohduttamaan. (niin kuin mä)
Yksi parhaista ystävistäni teki tuossa kolme vuotta sitten itsemurhan hyppäämällä lääkkeissä junan eteen entisen taloni kohdalla. Olin ihan murtunut, mutta en edes ehtinyt surra sitä, kun piti lohduttaa bestistäni, jonka viisi-vuotias pikkuveli oli kuollut auto-onnettomuudessa. Se oli paha tilanne. Piti vaan esittää vahvaa.

Jessus sentään vuosi 2011... Mitäs uudenvuodenlupauksia teillä? Itse lupasin, etten kuole tänä vuonna. Toivottavasti tämä toteutuu. xD
Ja tietenkin valvon uudenvuoden kunniaksi koko yön! Käytiin ihastelee kaupungilla poikaystävän kanssa ilotulituksia. Upeita! Nyt kyllä väsyttää... Phuh huijaa. Poikaystävä aikoi myös valvoa koko yön, mutta nukahti just sohvalle. Aaws. x'D Nyt mä täällä yksin piirtelen ja juon teetä.
Mutta kohtapa sitä pitää lähteä aamulenkille!
Horaaneko
Horaaneko
Ficcari

Viestien lukumäärä : 111
Join date : 07.11.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Under the bed

Takaisin alkuun Siirry alas

Löpinäloota - Sivu 3 Empty Vs: Löpinäloota

Viesti  Jatt-An La Tammi 01, 2011 1:16 am

Hyvää uuttavuotta!

En tehnyt mitään lupauksia, ei kuulu tapoihini. Tuntuisi tyhmältä ja merkityksettömältä luvata jotain itsestään selvää kuten "lupaan mennä ens kesänä Desuconiin", mutta toisaalta ihan yhtä oudolta tuntuisi luvata jotain hirveän eeppistä tyyliin "tänä vuonna aion tulla paremmaksi ihmiseksi" kun ei sellaista lupausta kumminkaan osaa pitää.

Mitenkä ihmiset täällä juhlivat eilen? Itselläni juhliminen rajoittui lähinnä siihen, että kävin katsomassa paikallisen kaupan ilotulituksen (oli muuten aivan mahtava) ja illemmalla poltin keskenäni takapihalla yhden tähtisädetikun ja kirjoitin lumeen hyvää uuttavuotta minulle. Pikkuveljet olivat enemmän innoissaan, pamauttelivat kaikenlaisia pikkupaukkuja ihan täpinöissään.

Kohta äiti vaatii, että kaikki katsotaan Wienin uudenvuoden konsertista se yksi marssi ja myöhemmin Illallinen yhdelle.
Jatt-An
Jatt-An
Kynäniekka

Viestien lukumäärä : 58
Join date : 08.11.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Pori

http://jatt-an.deviantart.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Löpinäloota - Sivu 3 Empty Vs: Löpinäloota

Viesti  Nuti La Tammi 01, 2011 1:31 am

Ei minullakaan ole ollut tapana laatia lupauksia, melko pitkälti samoista syistä kuin Jatt-Anilla.

Meidän perheessämme on ollut perinteisesti tapana viettää uuttavuotta kummieni perheen kanssa (käsittääkseni siksi, koska kummeillani on koiria, jotka eivät pitäisi raketinräiskeestä). Tämä uudenvuodenvietto meni kuitenkin hieman eri tavalla, sillä kummiperheeni pamahti kipeäksi eikä päässyt tulemaan. Perheessämme oli kuitenkin vierailevana tähtenä pikkuveljeni tyttöystävä, ja saimme oikein mukavan vuodenvieton aikaan lautapelien ja herkkujen muodossa. Raketteja meillä oli vain yksi paketti, koska yleensä kummisetäni oli aiempina tuonut paljon raketteja, minkä vuoksi isä ei ollut ostanut omalta osalta kovin paljon paukuteltavaa. Ammuimme raketit keskiyönä, eipä tarvinnut hytistä kauaa pakkasessa Smile Leppoisa vuodenvaihde, vaikkakaan ei yliampuvan juhlava.
Nuti
Nuti
Admin

Viestien lukumäärä : 187
Join date : 06.11.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

http://fanficluokka.omapalsta.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Löpinäloota - Sivu 3 Empty Vs: Löpinäloota

Viesti  BrainDead La Tammi 01, 2011 4:20 am

Mäkään en varsinaisesti mitään luvannut, mutta asetin joitakin tavoitteita, jotka olisi ihan jepa suorittaa vuoden aikana. :3 Esim. se, että haen tosissani kesätöitä ja luen syksyn kirjoituksiin.

Mulla oli aika tylsä uusi vuosi, kun kotona olin.. Yleensä olen joka vuosi ollut joko kavereiden kanssa tai sitten ollaan menty mummulaan ja juhlittu siellä. Ja kun kukaan ei alkanut mun kanssa Cluedookaan pelaamaan, niin oli tekeminen vähissä. Very Happy Leikin sit kameran kanssa (sädetikut + pitkä valotusaika = ♥️) ja paukuttelin raketteja, maistelin lasten skumppaa mut siihen se sit jäikin kun oli niin pahaa. ^^' Datailin sitten aamuyöhön asti höpötellen ystäväni kanssa mesessä ja naureskelemalla demi.fi:ssä, sieltä kun tunnetusti saa parhaimmat räkänaurut 8D

E: Tulihan mulle yks asia mieleen, jonka voisin ihan lupaukseksi ottaa.. On himottanut fisheye kameraani jo niin kauan, että voisin tosissani alkaa säästämään siihen. Very Happy Macrokin olisi kova sana, mutta ehkä kuitenkin ensin sijoitan tuohon toiseen objektiiviin. Tosin pitäisi säästää myös abiristeilyyn (jos sinne nyt edes pääsen, ne puhuivat että jos se pidettäisiin jo syksyllä ja sillon en ole vielä 18...) ja ollaan tässä kavereiden kanssa pohdittu reilaamaan lähtöä kirjotusten jälkeen, että siinäkin olisi rahalle käyttöä. Saapa sitten nähdä.
BrainDead
BrainDead
Kynäniekka

Viestien lukumäärä : 60
Join date : 11.11.2010
Ikä : 30

Takaisin alkuun Siirry alas

Löpinäloota - Sivu 3 Empty Vs: Löpinäloota

Viesti  Horaaneko La Tammi 01, 2011 11:15 am

Kuullostaa ihanalta tuo uusi vuotesi. Very Happy
Valvoin kuin valvoinkin koko yön, ja aloin seitsemältä siivoomaan. Siivosin ja puunasin koko asunnon ja uhosin vielä lähteväni ruokaostoksille. Kahdeksalta oli sit kulma poikauystävä tullu kattoo, et olinko jo lähtenyt, ja oli löytänyt mut nukkumasta keittiön pöydän ääressä.
Ja sitten heräsin vasta kahdeksalta illalla!
Nyt tuntuu, että ois aamupäivä, vaikka onhan se kello jo yli puolenyön. =w= Ja ylihuomenna (tai tarkalleen ottaen huomenna) pitäis taas lähtee kouluun. Mitäköhän tästä elämästä tulee kun nukun päivät ja valvon yöt... pig

Itselläni on maailman ihanin (maksoi 800€) järjestelmäkamera, enkä voisi elää ilman sitä! What a Face
On muuten hauskaa ottaa kännykällä kuvia, kun niistä tulee niin ihanan epätarkkoja. (*kirjoitti ensin ihanan paikalle kirosanan mutta pyyhki sen*)
Okei, halvat huvit. xD
Rakastan just kaikkien valoilmiöiden ikuistamista, kuten ilotulitteet ja nuotion liekit.
Agh tahdon kuvaamaan... xD Nyt on niin kylmä, että pelkään vauvelini (puhun siis kamerasta) kylmettyvän. No
(no en ole ylihuolehtivainen omaisuuteni kanssa!!!)

Näin muuten näi btw unta, että yritin saada itsaria suunnittelevan Gaaran muuttamaan mielensä. Se aikoi hypätä sillalta alas, mutten päästäny.
Mitähän tuollainenkin uni symboloi? xD
Horaaneko
Horaaneko
Ficcari

Viestien lukumäärä : 111
Join date : 07.11.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Under the bed

Takaisin alkuun Siirry alas

Löpinäloota - Sivu 3 Empty Vs: Löpinäloota

Viesti  BrainDead La Tammi 01, 2011 11:44 am

Minäkin tosiaan sain järkkärin vajaa vuosi sitten ja nyt vain mietin, miten ihmeessä pärjäsin ennen edellisellä kamerallani. 8D On niin rakkautta! Tosin haluaisin myös jonkun suht tehokkaan pokkarin tuon kaveriksi, kun järkkäriä on niin hankala ottaa mukaan esim. juhliin mukaan ja sit ei oikeen tuu otettua sitä ulos laukusta ja kuvattua... Ja pelkään että se hajoaa, jos kuletan sitä juhlissa tms mukana :DD Ja jos tulee vettä tai lunta, niin en varmasti vie rakastani ulos, sehän voisi kastua ja mennä sekaisin!! >:oo
Toi mun kameran runko ei ehkä ole paras mahdollinen, mutta päädyin sitten ostamaan kyseisen kameran, kun paketissa tuli kaksi objektiivia mukana, ja olen päättänyt että ostan vain saman merkin tavaraa tästä lähtien, joten uuden rungon voi hommata sitten kun sen kokee tarpeelliseksi. Saan tuolla kuitenkin otettua hyvälaatusia kuvia, niin mitä sitä maksamaan parista lisämegapikselistä useampaa satasta enemmän.. Objektiivien hommaaminen onkin sitten kovemman luokan juttu, kun monet maksaa enemmän kuin pelkät rungot D: Kamalaa.

Kun unista tuli puhe... Näin unta että silmälasini menivät poikki ja olin ihan paniikissa, että onko niissä vakuutus vielä voimassa että saan ilmaiseksi uudet. 8DD Harvinaisen selväjärkinen uni kyllä multa, ottaen huomioon että balettihameessa tanssivat porsaat -uni ei ole läheskään pahimpia.
BrainDead
BrainDead
Kynäniekka

Viestien lukumäärä : 60
Join date : 11.11.2010
Ikä : 30

Takaisin alkuun Siirry alas

Löpinäloota - Sivu 3 Empty Vs: Löpinäloota

Viesti  Genma Su Tammi 02, 2011 8:48 am

Horaaneko kirjoitti:
Näin muuten näi btw unta, että yritin saada itsaria suunnittelevan Gaaran muuttamaan mielensä. Se aikoi hypätä sillalta alas, mutten päästäny.
Mitähän tuollainenkin uni symboloi? xD

Tuo nähtävästi symboloi sitä, että ajattelet Gaaraa paljon. Mulla nuo unet menee normaalien arkipäivien tuskailuun. En muista koskaan, että yksikään sarjishahmo olisi päässyt murtautumaan talamukseeni. Olen siis tylsä ihminen Very Happy
Genma
Genma
Kynäniekka

Viestien lukumäärä : 61
Join date : 07.11.2010
Ikä : 48
Paikkakunta : Helsinki

Takaisin alkuun Siirry alas

Löpinäloota - Sivu 3 Empty Vs: Löpinäloota

Viesti  Jatt-An Ma Tammi 03, 2011 10:18 am

Näin vähän aikaa sitten unta, että tapoin yhden parhaista kavereistani. Siinä unessa se tuntui ihan normaalilta eikä edes ällöttänyt yhtään, mutta herättyäni oli ihan karsea fiilis. Vieläkin pienet tunnontuskat, vaikka untahan se vain oli.

Ah ihanaa. Yhteen lempificeistäni tuli uusi luku ja riemusta kiljuen rupesin lukemaan sitä. Mutta. Heti ensimmäisessä lauseessa oli se kirottu ~-merkki. En tiedä kuinka yleistä noiden käyttö on muissa fandomeissa, mutta ainakin FF.netin SasoDei-osastolla ne ovat aikamoinen syöpä. Harva asia saa minut raivoamaan niin paljon kuin muuten aivan loistavan ficin pilaaminen tuollaisilla jutuilla. Vähän aikaa sitten avauduin siskolleni tästä pitkästikin kun löysin kivan ja muuten hyvin kirjoitetun ficin, mutta numeroita ei ollut kirjoitettu kirjaimin. Ja siinäkin oli noita *insert here ruma sana* aaltohäntiä. Tiedän kuulostavani hirveältä pilkunviilaajalta, mutta tuollaiset jutut oikeasti vaikuttavat lukukokemukseeni paljon.

Mutta myöhemmin tänään luin aivan uskomattoman täydellisen, kauniin, mystisen, henkeäsalpaavan, tulkinnanvaraisen ficin, joten pääsin rageni yli. Jos SasoDei kiinnostaa yhtään niin suosittelen kurkkaamaan tätä.

Kivaa kun saa ihmisiltä niiden vanhoja vaatteita, ei tarvitse käydä ostamassa itse uusia. Tänään sain kummitätini kautta pari aivan ihanaa paitaa. Meh likes.: 9
Jatt-An
Jatt-An
Kynäniekka

Viestien lukumäärä : 58
Join date : 08.11.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Pori

http://jatt-an.deviantart.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Löpinäloota - Sivu 3 Empty Vs: Löpinäloota

Viesti  Horaaneko Pe Tammi 07, 2011 5:27 am

Braindead: Mulla on melkein rikki se runko kun kuus-vuotias hullu serkkuni vähän leikki sillä. =____= Pitäis ostaa uus... Mudmudmud millä rahallaaah... =____="

Genma: Miehän nään melkein joka yö unta Gaarasta! >8D On se vaan niin ihanaa. <3 cheers

Viime yönä näin unta, että Happoradio oli keikalla mun ekan kodin olohuoneessa, ja mä kuuluin kaverini kanssa siihen. Sitten uni alkoi vähän oksettaa, kun bändin kitaristi ja basisti alkoi kuherrella sohvalla. (kummatkin 30-36w miehiä) 0____0

Samana yönä näin unta, että juoksin Naruton ja Gaaran kanssa saman kodin pihatiellä, ja yhtäkkiä bestikseni (Shika_96) tuli luokseni ja sano aiheuttaneensa junaonnettomuuden. Mentiin sitten sinne ja katseltiin, kun junasta valui puolikuolleita ihmisiä, kaikkee mössöä ja raajoja... x'D Ja sitten Gaara meni miun taakse piiloon kun sitä pelotti. >8D

Näen ihania unia. UwU` Mudmudmud... Hii! Gaara! <3 >w<

Tietääkö joku muuten tuleeko tällä viikolla Naruto-chapuaaa??? :I
Horaaneko
Horaaneko
Ficcari

Viestien lukumäärä : 111
Join date : 07.11.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Under the bed

Takaisin alkuun Siirry alas

Löpinäloota - Sivu 3 Empty Vs: Löpinäloota

Viesti  BrainDead Pe Tammi 07, 2011 9:43 am

Horaaneko, aika pro tuo uni Happoradion keikasta. :DD Mä en oo kyllä ikinä tainnut nähdä mistään Naruton hahmosta unta, muutenkaan en melkein ikinä näe kenestäkään tietystä henkilöstä mitään.. Paitsi kesällä näin kolmena yönä peräkkäin unta Musesta \o/

Kissani kerran kusi 75-300mm objektiivini päälle, mutta onneksi se ei kuitenkaan mennyt pilalle! Olisi katti saanut melkoista huutia, jos se ei enää ois toiminu.

Murr siskoni söi kaverini Saksasta tuomat tuliaissuklaat T3T
BrainDead
BrainDead
Kynäniekka

Viestien lukumäärä : 60
Join date : 11.11.2010
Ikä : 30

Takaisin alkuun Siirry alas

Löpinäloota - Sivu 3 Empty Vs: Löpinäloota

Viesti  Horaaneko Ma Tammi 10, 2011 10:22 am

Jeah, pitäis varmaan vähentää bändin levyn kuuntelemista. x'D On tää elämä vaikeaa!

Voi sun objektiivi-parkaa. <Very Happy Joo no joskus kun yritin ottaa kunnollista kuvaa mun koirasta, niin se tulikin ja nuoli mun kameran ihan märäks. Outo koira. >8D
Horaaneko
Horaaneko
Ficcari

Viestien lukumäärä : 111
Join date : 07.11.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Under the bed

Takaisin alkuun Siirry alas

Löpinäloota - Sivu 3 Empty Vs: Löpinäloota

Viesti  No-chan To Tammi 13, 2011 7:22 am

OH MY DEAR GOD! Siis oikeasti, todella OMG -tilanne, hyvä sellainen tosin. Kuulin maanantaina jotai minulle maailmaa mullistavaa tietoa, todella hyvää sellaista. Se tieto sai minut hyppelehtimään ja hihittelemään jopa niin oudosti, että minua katsottiin paheksuvasti. = D

Muistattehan kun kerroin ystäväni poikaystävästä, joka joutui auto-onnettomuuteen? Siis, oikeasti en ollut uskoa korviani, kun kuulin että hän onkin oikeesti hengissä! = DDD Siis HENGISSÄ! IHANAA~~ ♥ ♥

Kävi ilmi, että poikakaverin pikkuveli oli valehdellu ystävälleni veljensä kuolleen. 0.0 =_=' OMG, mikä pila! Me ollaan tääl kaverin kaa itketty viikko tolkulla, ja sunnuntai-iltana kaverini sai puhelun:
"Joo, menethän sä treeneihin huomenna, kun ****** pääsee nyt vihdoin treenaamaan."

OMG oon nyt niiiiiiiiiin onnellinen ku voi = DDD Hihhulihei~! = D




No-chan
No-chan
Raapustelija

Viestien lukumäärä : 44
Join date : 09.11.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : City in the sky

Takaisin alkuun Siirry alas

Löpinäloota - Sivu 3 Empty Vs: Löpinäloota

Viesti  BrainDead Pe Tammi 14, 2011 2:28 am

^ Vähänkö sairas pila! O___O Ei ikinä tulis mieleenkään valehdella kenellekkään että joku rakas on kuollut, sehän on ihan kuin toisen surulla leikkimistä. Mutta hyvä jos poika kerta on hengissä! ^^


--Älkää lukeko jos ette haluu kuulla tyhjänpäivästä angstia töiden hakemisesta--

Niin noh, miten ihmeessä voi olla niin turkasen VAIKEAA saada kesätöitä?!? Nyt tässä oon jo kolmatta vuotta hakemassa aktiivisesti kesätöitä, mutta eipä tunnu onnistuvan. Olen joka kevät odottanut innosta piukeena soittoa niistä paikoista, joista töitä hain, mutta kuinkas kävikään? Työttömäksi on joka kesä jääty -.- Asiaahan ei yhtään auta se, että kaikki ympärilläni tuntuvat saavan töitä edes kummemmin yrittämättä. Ja vielä kehtaavat minun kuulteni valittaa kun pitää ihan töihin asti raahautua!

Tänä vuonna olen ehtinyt hakemaan vain paikkakuntani valokuvaamoista - toisin sanoen paikoista jotka mua aidosti kiinnostaa. Suureksi ketutuksekseni olen sitten saanut todeta, että niistä ei tosissaan töitä heru. No, tässähän ongelmana on, että mikään toinen paikka ei yksinkertaisesti kiinnosta. Mutta kuitenkin töitä pitää saada, joten seuraavaksi saisin sitten kysellä kaupoista ja kirkolta... Katsovat siellä varmaan jo kieroon kun joka vuosi tulen kysymään ja vaikka kuinka olen yrittänyt antaa työhaastattelussa itsestäni hyvän kuvan ja kertoa vahvuuksistani, en ilmeisesti yksinkertaisesti vain ole tarpeeksi hyvä.

Ja sitten vielä vanhemmat kehtaavat valittaa siitä, kun en tee töitä... Hyvähän se on töitä tehdä, kun niitä ei mistään saa, ja melko monissa paikoissa tarvitaan myös aiempaa kokemusta. Kysympähän vaan, että miten ihmeessä se kokemuksen hankkiminen on mahdollista, kun ei päästetä töihin? Tuntuu että olen kolunnut joka ikisen paikan, jossa voisin töitä tehdä, mutta vastaus on aina, että "oma väki hoitaa" tai "joo meillä tekee ne samat ku viime kesänäki".

Joo en kehtaa enempää. Oli muuten aikamoinen työ siivota tästä kaikki kirosanat pois... Myönnän että olen katkera isolla koolla!
BrainDead
BrainDead
Kynäniekka

Viestien lukumäärä : 60
Join date : 11.11.2010
Ikä : 30

Takaisin alkuun Siirry alas

Löpinäloota - Sivu 3 Empty Vs: Löpinäloota

Viesti  Genma Pe Tammi 14, 2011 5:02 am

No-chan: Olipas karmaiseva pila. Tulee vähän tämä ammattilaiskiekkoilija Sean Averyn tölväisy vastustajalle mieleen. Mies kun toivotti vastustajalle, että toivottavasti sun isäs kuolee syöpään. Kyseisen pelaajan isä sairasti sillä hetkellä syöpää.

Braindead: Tiedän tunteen töiden hausta. Tässä on oltu otsasuoni piukeana hakemassa töitä, mutta ei vaan löydy. Tuntuu kuin kaikki karttaisi kuin ruttoista. Tosin omalla alallani on se huvittava puoli, että apulaisenkin paikka tuntuu vaativan vähintään ekonomi koulutuksen ja kymmenen eri taloushallinnon ohjelmiston tuntemuksen (köh anteeksi pieni liioittelu Embarassed ). Ynnä käyrää nostaa se ettei ole suosittajia. Komeakin vois olla ja 25 vee sekä omata rautaisen ammattitaidon, niin bingo jo ois vientiä.

Noh eiköhän tässä taas saanut päästellä turhia höyryjä ulos.
Genma
Genma
Kynäniekka

Viestien lukumäärä : 61
Join date : 07.11.2010
Ikä : 48
Paikkakunta : Helsinki

Takaisin alkuun Siirry alas

Löpinäloota - Sivu 3 Empty Vs: Löpinäloota

Viesti  Horaaneko Pe Tammi 14, 2011 5:31 am

No-chan: Hyvä idea toi pila. Sais ainakin testata että ottaako seurustelukumppani heti uuden entisen kuoltua. 8D En taida kuitenkaan kokeilla, kun poikaystävä sanoi tekevänsä itsarin jos kuolisin. >8D
Sairas pila... Mutta nyt varmaan ihana mieli! Very Happy

Brainulle ja Genmalle:
Bwahahahahahaa mun ei tarvii mennä töihin.... Twisted Evil
Koulusta valmistun (toivon mukaan) kuva-artisaaniks ja heti on näyttelyitä tulossa. Nyt oli näyttely yhessä kirjastossa ja sain kolmesta taulusta yhteensä 300€. Kohta on toinen näyttely. Very Happy Ja opinnäytetyökin on muutamaa taulua vaille valmis.
Elämä on ihanaa. XD XD XD

Kaadoin muuten tuossa tunti sitten psykiatrin kahvit sen housuille. (se on sitten mies)
Kyllä nauratti. >8D
(ois varmaan pitänyt hävetä mutten muistanut)

Jeheii nyt rupeen kattoo poikaystävän kanssa Ringua (japanilainen kauhuleffa) ja syömään nuudeleita. :3 Hii!
Horaaneko
Horaaneko
Ficcari

Viestien lukumäärä : 111
Join date : 07.11.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Under the bed

Takaisin alkuun Siirry alas

Löpinäloota - Sivu 3 Empty Vs: Löpinäloota

Viesti  BrainDead Pe Tammi 14, 2011 5:32 am

Onneks en oo ainoo jolla on ongelmia töiden haun kanssa. :3 Olisi ehkä helpompaa hakea jotain työtä illoiksi tai viikonlopuiksi, mutta mulla on siinä ja siinä että energia riittää edes koulun käyntiin, niin hehe... Toivottavasti sitten jostain kaupasta sais töitä, vaikka en tykkää siitä hommasta yhtään. Ei vaan nyt saa olla nirso jos jotain kesätöitä meinaa saada. Mut se ihmetyttää, että miksi täällä ei kovinkaan ole otettu kielitaitoa huomioon, vaikka turisteja tulee ympäri maailmaa. Eräs kaverini pääsi töihin kauppaan ja hän hallitsee vain englannin suomen lisäksi, mutta mulle ei työpaikkaa siunaantunut, vaikka osaan melko sujuvasti neljää kieltä ja vähän espanjaa. Mikähän logiikka siinäkin on? O_O Tosin täällä on aina saanut töitä, jos on suhteita. Ja juuri niitä minulla ei ole.

Hehee takea treenailemaan pian 8 ))
BrainDead
BrainDead
Kynäniekka

Viestien lukumäärä : 60
Join date : 11.11.2010
Ikä : 30

Takaisin alkuun Siirry alas

Löpinäloota - Sivu 3 Empty Vs: Löpinäloota

Viesti  Jatt-An Pe Tammi 14, 2011 5:50 am

No-chan: Tosi hieno juttu, että tyyppi onkin elossa. Aika inhottavaa kyllä valehdella tuollaisesta jutusta.D :<

Pitäisi varmaan kanssa kokeilla onnea kesätöiden kanssa. Ainoa mutta on se, että haluan kesällä nauttia kunnolla conkaudesta eli vitt- potuttaisi aika rankasti jos työt menisi tyyliin Desuconin päälle.
Asiat tärkeysjärjestykseen ja silleen.: D

Conkaudesta puheenollen, kutkuttaisi hirveästi tehdä yksi cosplay. Siskokin lupasi jo alustavasti auttaa (allekirjoittaneella on vähän peukalo keskellä kämmentä mitä käsitöihin tulee), nyt olen yrittänyt hommata vähän referenssikuvia, katsellut peruukkeja eBayssa ja suunnitellut juttua muutenkin. Saa nyt nähdä, tuleeko tästä mitään.
Jatt-An
Jatt-An
Kynäniekka

Viestien lukumäärä : 58
Join date : 08.11.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Pori

http://jatt-an.deviantart.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Löpinäloota - Sivu 3 Empty Vs: Löpinäloota

Viesti  Nuti Pe Tammi 14, 2011 7:52 am

Herttileijaa tuota pilaa! O.O Ei voi muuta sanoa. Toivottavasti velipoika ei tee sellaisia jatkossa.

Huoh, ja töitä kaipaan minäkin. Erityisesti kandityöpaikka olisi haussa, toista yliopistovuotta kun käyn. Laitoin juuri koulumme urapsykologille mallihakemukseni näytille, jotta hän voisi arvioida sitä ja ehkä esittää parannusehdotuksia, mutta lähetin sen niin myöhään että menee viikonlopun yli...
Nuti
Nuti
Admin

Viestien lukumäärä : 187
Join date : 06.11.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

http://fanficluokka.omapalsta.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Löpinäloota - Sivu 3 Empty Vs: Löpinäloota

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 3 / 7 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa